.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mania", strony 226 - 240 z 304

Siemka! Niedawno pisałam, lecz nazbierało się dużooo zdjęć. Między innymi z nowego filmu 'Greta'. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Komentujcie, bo coś cieńko z tymi...

Moje przyjaciółki to: - Sara, super blondynka bardzo żywiołowa - Ada, lubi wszystko wygadywać więc radze jej nic nie mówić ale i tak jest super, trudno się z...

mam miłego chomika który nazywa się stiuart mam także psa który nazywa się miki a moja siostra sympatyczne myszoskoczki mania i zosia

To na prawdę dobry dzień :) wyjątkowo... :P Byłam tylko na dwóch lekcjach, a jak wychodziłam Groszek się cieszył do mnie, a nie wiem czemu jak się na niego patrzę to...

Mamy siebie, mamy tak wiele, mamy to szczęście ,że mamy siebie. Mamy siebie, mamy tak wiele, mamy to szczęście ,że mamy siebie. Mam kogoś dla kogo to wszystko...

hmm, myśle że przyadaloby sie mniej wiecej coś tu napisac oprócz jakichś dziwnych rzeczy, a póki co jest ku temu okazja, ponieważ mania jakiegoś takiego dziwnego...

W szkolnych latach Bill był dziwakiem w swojej wiosce. Teraz połowa europy szaleje na punkcie frontmana Tokio Hotel. Jeżeli klasy języka niemieckiego są teraz...

W szkolnych latach Bill był dziwakiem w swojej wiosce. Teraz połowa europy szaleje na punkcie frontmana Tokio Hotel. Jeżeli klasy języka niemieckiego są teraz...

No to zdążyłam napisać :) Dzisiaj już jadę :/ Kurde jak ja nie chcę! Znaczy do babci nie chcę a do Chorwacjii Tak xDD W ogóle cała mania na US5 mi zaczyna...

żaglowce pod pełnymi żaglami. sam romantyzm pływający. O czym to jest? o zlocie żaglowców w Szczecinie. Ludzie kochani, to jest wrażenie. ho, ho lat temu i kawałek,...

Filmografia!!! "The Suite Life of Zack and Cody" (2006) "Drake & Josh" (2006) High School Musical (2006) "Quintuplets" (2005) Thunderbirds (2004) ...

  Piękna pogoda i dobry humor. Czego tu chcieć więcej? A na dodatek Madzia wyjeżdża dopiero w czwartek :D A więc będzie tylko brechta, brechta i brechta:]  ...

:: Gra Hoops Mania :: Twoim zadaniem jest sterowanie trzema zawodnikami, którzy rzucają piłkę do kosza. Decydujesz, kiedy mają zacząć swoje rzuty, żeby były...

Ello ziommmmy!!!! Wiem...wiem dobrze, że dawno nie pisałam. Moja wina, moja bardzo wielka wina... wybaczcie mi, że zaniedbałam mój blog, ale poprostu nie miałam...

Siemeczka :* Dzisiaj się trochę nudzę... siedząc cały czas w domQ :/ Eh... Ale żyję :> Od rana siedze na kompie, oglądam TV lub chodze do shop xD I to chyba tyle :]...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mania ‹› rosa-lie ‹› miss-independent ‹› victoria antonia ‹› magiczne ‹› pierwszy ‹› hentai pl ‹› hidden door ‹› lady ‹› mozesz ‹› poezja ‹› code ‹› fantastic ‹› vintage ‹› pro ‹› opowiadania erotyczne incest ‹› akt ‹› break ‹› Ola-truskawka ‹› tiny ‹› kot ‹› prima lubire ‹› hyde ‹› letzte ‹› Batman ‹› kartki ‹› opisy o wakacjach ‹› fight-with-the-past ‹› kill ‹› hiv ‹› 12 sex ‹› shut the fuck up ‹› Syn rucha mame po 70 - ‹› struny mojej gitary ‹› o rodzinie ‹› demon i gołąb ‹› zoo sex ‹› leb ‹› mamo ‹› 124 ‹› free hentai game ‹› chu ‹› ira ‹› smok ognia ‹› imie ‹› pieniadze ‹› Zimowy walc ‹› crazy ‹› Paulina Szydlik ‹› Maly ‹› oceny ‹› sakura i orochimaru ‹› cozy ‹› ami ‹› hack

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin