.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mozesz", strony 226 - 240 z 827

"co to jest miłość?" Ada (30-12-2008 11:38) bo moze ty wiesz Muras (30-12-2008 11:38) bo na to pytanie nie da sie odpowiec Muras (30-12-2008...

Tak mało o życiu wciąż wiem czy z wiatrem mam biec,z uśmiechem budzić się pamiętaj Twoją twarz,tak jakby przez mgłę Pamiętasz,byłam Twoja,jak nikt kochałam...

dlugo mnie tu nie bylo ale to nie robi. co sie zmienilo? sporo. glownie Ona '(..) mozesz byc na moim ciele nawet w chuj bolesna blizna to przy Tobie ja poczulem...

No to zacznijmy od wczorajszego wieczora. Było....WoW...strasznie......O.o Zacznijmy od tego, że Kasiulia zrobiła sobie blogaska..daję go do linkowni..;D No to...

-puk,puk... -kto tam?... -milość... -nie znam Cie... -otwórz serce to mnie poznasz... -boje sie ze mnie zranisz...boje sie Ciebie... -nie zranie Cie...daj mi...

Ja pierdole. Kiedy mozna poznac, ze czlowiekowi brakuje juz sil? Czy to wogole da sie poznac jakos? Bo czuc to napewno sie czuje. To jakby przygniotla cie wielka...

To była wczesna jesień A może była późna Jesiennych deszczowych dni I tak przecież nikt nie rozróżnia Zamykam oczy i spuszczam głowę Gdy widzę Ciebie...

życie wciaz płynie, nie znasz jutra, nie znasz godziny, ani minuty, kiedy mozesz kogoś stracić, nie zawsze tylko śmierć rozdziela, lecz ludzka głupota, i...

O płaczu nad poziomem inteligenci, także emocjonalnej. Dziś na dzień dobry dostałam parę „ciekawych” i jak że elokwentnych komentarzy na moim profilu na...

Tyle było dni do utraty sił Do utraty tchu tyle było chwil Gdy żałujesz tych , z których nie masz nic Jedno warto znać , jedno tylko wiedz , że Ważne są...

tak na dobra sprawe to powinienem to pierdolic ale kurwa nie moge, wolalbym ci kurwo w czyms przeszkodzic na zlosc zrobic, pograzyc ale tak na dobra sprawe to jaka...

witam. ;] jak zwykle opisy będą ;D no. ---------------------------- dobrze gdy ktoś przez Ciebie uśmiecha się do samego siebie...:) Jesli chcesz o czyms...

x e [Dzisiaj 21:18] ereszkigal: ta, idiotka: 16kb jesli planujez wyslac na serwer [Dzisiaj 21:19] adach348: aha to jak to teraz zmiejszyc hmm x e [Dzisiaj 21:20]...

Heyy:**Sorki, że tak dawno nie pisałam, ale nie miałam o czym, a tak poza tym brak ochoty:PPrzez ten okres prawie nic sie nie działo oprócz tego, że ciągle szkoła i...

strony:1 2 ..7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ..55 56

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin