.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sprawdzian", strony 2416 - 2430 z 2431

Dzisiaj walentynki a ja znowu nic nie dostałam...zaczynam sie przyzwyczajać... dzisiaj na pierwszych 2 lekcjach pisałam PROBNY SPRAWDZIAN PO KLASIE 6. Okropnośc !!...

walentynki..a wszyscy o mnie zapomnieli..raczje nie miał kto o mnie zapomnieć...moi wielbiciele...zeby tylko byli!! dobra cio tam. dzisajna 2 pierwszych...

Czesc ja nie umiem wymyslic tematu do notki moze to dla tego ze nie mysle :/ Zmieniłem piosenke "19-2000" na "clint Eastwood". Nie pisalem 2 dni jesli jeszcze...

Nie powiedziałam, że blog ma być tylko o moim własnym życiu...postanowiłam dodać trochę informacjii na temat mojego ulubionego węża, a nóż komuś się to przyda...

mmmm.... nareszcie w domciu!!moja buda teraz wyglada jak w sredniowieczu!w klasach nie ma lawek i wogole tak dziko jest ale zato ominol mnie dzis sprawdzian z anglika...

spóźniłem się, po prostu zapomniałem o blogu ale nadrabiam :) I. Od jakiegoś czasu powracam do słuchania linkin parka, miałem małą przerwę, muszę uzupełnić moją...

2 dNi NiC niE PiSaŁam ,Bo NiE ByŁO o CzyM...I teRaz PisAm,ŻebY bYŁ jAkIś PoSt:))AlE Niee WiEm o Co:)) DzIŚ NiE bYŁaM w SzkóŁcE JupIIII ,Bo ByŁa zAwieRuChaaa:)oBy nA...

siema wszystkim!! dzis pierwszy raz o godz. 16.30 zalozylam bloga!! jak mowi naglowek uwielbiam dode i zespol virgin oraz jestem po uszy zakochana w billu z Tokio...

Tak jest. SMRÓD. Bo w końcu nic tak nie zatruwa powietrza jak rozkładająca sie miłość. A mi się rozłożyła. I to na cztery łopatki. Po prostu KONIEC. Nie,...

za tydzien jade do wytworni filmow fabularnych we wrocku!na wystawe o dinozaurach! ale tak na prawde to gowno mnie obchodzi ta wystawa. ja tylko chce poogladac...

Ostatnio wszystko robie bez celu,tak na odjeb "aby było,aby Polska rosła w siłę, a ludziom żyło się dostatniej".Nic mnie nie cieszy a przede wszystkim mam wszystko w...

to byl ciezki dzien boli mnie glowa mam nadzieje ze podoba wam sie moj blog jutro mm sprawdzian a tak nie chce mi sie uczyc ze szok niewiem co powiedziec moze jeszcze...

SiemKA....co tam u was?? BO U mNIE UjDZIe. DZiS w schOOl ByŁA KLAsóWa z MAtmY i SPRAwdZiaN z CHeMii. Z CHemII Wydaj MNIE< lol > się ze poszło DobRZe :) a z MAtmY MAm...

wlsnie zalozylam swojego bloga brechta z tego.. ;d wogle on jest taki glupi. ehmm..no dobra przejdmy do konkretow.. dzis w sql inie bylam..heh wagary?nieee... zimno...

- Magda, otwieraj! &#8211; tata nie dawał za wygraną - Madziu, kochanie, co tam się dzieje? &#8211; mama próbowała przekupić mnie słodkimi słówkami. - Hej, nie...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin