.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "1 raz", strony 241 - 255 z 33521

Hej !!! To jest pierwszy raz dla mnie w tym serwisie blogowym. Nie wiem dokładnie jeszcze co i jak, ale wiem, że jest fajnie. Mam jeszcze jednego bloga:...

...ciemności ufałam, bo blask przesłonił mi świat... ufałam temu co łatwe i przyjemne... bo trud był zbędny... tak jak zbędna była miłość... której teraz tak...

Boys » Jeszcze raz Jeszcze raz uśmiechnij się do mnie Jeszcze raz zawołaj mnieeee A teraz kiedy jestem w domu sam I nie potrafię leczyć swoich ran...

No patrzcie, patrzcie jak to zleciało... Już 13 odcinek, a ja myślałam, że to moje pisane skończy się po pięciu góra sześciu odcinkach :) Ale zgotowaliście mi...

Kto pozna miłość raz A potem straci ją Inaczej patrzy na życie Wie dobrze co to ból Wie dobrze co to żal I smutne noce łez Tęsknię i sięgam po lustro...

A wiec hmm bylam z Martą na zakupach w miescie pomijam fakt iz przejechalysmy cale miasto, ale pokolei;))) pojechalam po nia ok 12 i ruszylysmy na biznes centrum do...

Na początek kilka słów, jak ze snów. "Żyła sobie raz księżniczka, lecz na główkę spadła jej doniczka." Dziwne, prawda ? No bo jak mogła jej spaść ta doniczka,...

Moje dotychczasowe blogi znajdowały się na Mylog.pl, dlaczego przeniosłam się tutaj? Aby spróbować czegoś nowego. Będę pisała opowiadanie, ale od następnej notki....

Nie ma to jak powrócić do pisania :) Dzisiaj byłam u kuzynki. Czas najwyzszy ją odwiedzić noi Jerzyka ;) w sumie fajnie było ;) ale niestety sie skonczyło :P teraz...

"Kiedy patrzę w Toje oczy, widze tylko własne" Pierwszy raz. Piersza notka. Zaczynam odliczanie. Zaraza. ZAraz. Do czego otwieranie? Co? Chyba siebie nie...

dziwnie troche ten tytuł brzmi no ale:) Jest to moj pierwszy raz na tym serwisie, wczesniej korzystałam z wielu innych ale jakos juz mi sie znudziły. Nie wiem czy moj...

Czułbym się lepiej z sobą, gdybyś była tu.. wiem, niemożliwym jest cofnięcie tego błędu. nieodwracalne zdarzenie wczorajszego dnia, wybacz sam nie wiem czy to...

pisze drugi raz bo mi sie nudziło :P Ta notka bedzie w punktach :D bo tak se wymyslilam 1.dodałam linki ale to chyba kazdy zauwazyl. 2. w linkach są gry i blogi...

Spójrz na mnie ostatni raz Ostatni raz ujrzyj mą twarz Przepraszam, że się nie uśmiecham Na śmiertelne słowo czekam Dotknij mnie ostatni raz Ostatni raz poczuj...

WŁAŚNIE WRÓCIŁAM Z DYSKOTEKI. BYŁAM TAM Z MARYCHĄ, KAJĄ I KLAUDIĄ. NIE NAWIDZĘ DYSKOTEK I NIGDY ICH NIE POLUBIE. ...A MIAŁO BYĆ TAK FAJNIE... .TO MNIE NUDZI....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin