.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Smieszne", strony 241 - 255 z 556

Party catering to doskonała opcja, jeśli organizujemy przyjęcie dla bliskich lubfirmowy bankiet. Na rynku jest coraz więcej firm zajmujących się świadczeniem...

Pizza to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich głodnych i zapracowanych. To proste włoskie danie jest uwielbiane szczególnie przez studentów i najmłodszych. Każdy...

"Umknęło mi zbyt wiele dni, byłam pewna że ta historia nie jest o mnie Dzisiaj wiem, w tym złudzeniu tkwię od zawsze, napraw wszystko jeśli umiesz..." D. dzwonił. A...

A jakim cudem Bułgaria jest w UE to ja nie wiem - sprawia przygnębiające wrażenie a miejscami jest super niebezpiecznie.Co było robić ja się człowiek zwija z bólu to...

Niech bym sprobowal nie zadzownic jak jade do pracy w autobusie.... Oczywiście cały czas w wodzie. no i oczywiscie histeryczny placz, uderzanie rekami, kopanie....i...

Dzisiaj znów zgadałam sie z milena . hmm i jak zawsze olała mnie i wyhujała. Szykowałam sie kilka godzin na marne . Czy jestem osobą niewidzialną czy bez honoru ? Nie...

Z tym wyjściem z młodszą kuzynką to miało być jeszcze kino. Z kinem niestety nie wypaliło.  Ale poszłyśmy na te przeklęte łyżwy. Wróciłam cała obolała , ach mój...

Dzień Dobry   Dziś kończy się moja wizyta u Babci. Przyjechali po mnie rodzice, a moja ciocia ma małe dziecko, które strasznie psoci i robi różne dziwne...

Za kilka dni swieta. To moj najulubienszy czas w roku - mila atmosfera, zjazd mojej kochanej rodziny.. ale nie tym razem. Wszystko wskazuje na to, ze ta Wigilie...

Śmiechowe fotki… Specjaliści komputerowi stworzyli właśnie nową aplikację na Iphona o nazwie “BieberHair”. Dzięki niej, gdy robimy komuś zdjęcie,...

natomiast ja troche z boku i dosc obojetnie sie temu wszystkiemu przygladam.ludzie, za to, pewnie sa zachwyceni. bo przeciez, zyja tymi swoimi chorymi aferami, zywia...

czesc,jestem tu nowa.zakladam ten pamietnik,zeby moc sie wyzalic,wyrazic siebie,a ze zmienilam swoje zycie o 180 stopni,odeszlam od starego bloga. Mam 19lat, a...

Dzsiaj na stol wchodzi propozycja na najnowszego cs'a (czyli parodi cs'a :D )najnowszy cs prawdopodobnie bedzie nosil nazwe cs 1.8nie ukrywam ze mam tez pare screenow...

Zastanawiam się nad pewną sprawą. Czy facet, który umie się zachować to gatunek wymarły?Przed chwilą skończyłam rozmowę z jakimś PSYHOLEM na GG... Na początku...

Heey . Dzisiaj piatek. czyli ogolem fajnie. jeszcze fajna jest sroda, ale chyba lepszy piatek .. z tym ze w piatek jest PE (w-f) za ktorym nie przepadam ; 3 . Ale...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Smieszne ‹› honor ‹› ana ana ‹› kasumi ‹› kod do gry pet party na nk sz ‹› zdjecia ‹› baby ‹› bilety na koncert biebera ‹› ratuj ‹› adriana ‹› dzi ‹› syn z matka ‹› matthew ‹› stare ‹› hot mama ‹› agnieszka drewnucka ‹› nieuleczalna choroba ‹› begotten in hell ‹› sunrise festiwal ‹› allen i kanda ‹› marie ‹› good ‹› krzy ‹› naj ‹› kody HTML ‹› nage ‹› kinga suchedni ‹› mirror walnetynki ‹› theory ‹› milosne obrazki paulina wirska ‹› cody do gry pet party ‹› made ‹› str 7 ‹› raven bestia ‹› Itachi opowiadanie ‹› nu sun est ‹› hermi i draco ‹› animal sex pl ‹› IWONA KOM ‹› znak ‹› romance ‹› Krzysiek ‹› zyczenia na szesnastke ‹› naturalne ‹› opowidanie erotyczne harry potter ‹› lady ‹› grupa operacyjna ‹› emo blog ‹› forum ‹› 14 letnie cipy ‹› oceny ‹› ciastka ‹› erotyczne opowiadania th ‹› odszkodowanie ‹› heart ate my brain

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin