.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "czy justin biber przjedzie do polski", strony 241 - 255 z 10632

Justin Timberlake nagra piosenkę w duecie z Britney Spears. Wokalista wierzy, że wspólnie wykonany utwór przywróci na właściwie tory karierę jego byłej dziewczyny....

Potwierdziły się krążące od pewnego czasu plotki, że w zespole Blog 27 źle się dzieje. Uchodzące do tej pory za wielkie przyjaciółki dziewczyny rozstały się. Z...

Producent muzyczny piosenkarki, Timbaland błagał ostatnio Justina, aby pomógł mu odbudować karierę Britney. "Czuję jak ona strasznie cierpi. Naprawdę się tym...

Niewielu jest artystów zasługujących na miano supergwiazdy. Justin Timberlake bez wątpienia należy do tego grona. Jako jeden z pięciu członków multiplatynowego...

HeYcIa ;) Jak wiecie US5 przyjeżdża powtórnie do Polski!! 12.02.07 [Poniedziałek (jutro)] - Warszawa, EMPiK Megastore CH, Złote Tarasy, Złota 59, godzina...

17-letni Ben Sahar posiada dwa paszporty - izraelski i polski. W maju 2006 roku trafił z Hapoelu Tel Awiw do Chelsea Londyn za 320 tysięcy funtów. W klubie ze...

wcodzcie na fajne opo:D www.syska.blog4u.pl ja tam gram:D Z przykrością informujemy, że niemiecka gwiazda Tokio Hotel w ostatniej chwili odwołała swój występ na...

.ora:hover{color:white;background-color:orange}.blu:hover{color:white;background-color:dodgerblue}Justin TimberlakeLet Me Talk To You/My Love ft T.I.Music Videos And...

Dzisiaj mieliśmy Wok i 2 x J-polski I oglądaliśmy przez 2 godz 20 minut "shreka" Szkoda że to nie był shrek 2 tylko 1 Już ogladałam z ok. 15 razy shreka ... ale...

Wy o tym chyba tez wiecie ;]A więc Alicja podcięła włosy !!! Nie wiem, dużo, ale fakt faktem jest... Teraz koleny news ! Już wiadomo do jakiej pisoenki będzie...

1! "Der letzte Tag" Tokio Hotel New Entry| Weeks:1| Peek:1x1 obejrzyj Chłopaki z TH odrazu na pierwszym. Oby to nie był falstart, bo konkurencja nie śpi....

Siemka! W ubiegly weekend czyli jeszcze we wrzesniu do Polski przyjechali japonscy dziennikarze zeby przeprowadziæ wywiady z B27 ,i ekipa telewizyjna aby...

Wczoraj udało mi się uruchomić Radio internetowe musiałem skorzystać z pomocy Hamchi bo jestem w sieci LAN a jak zapewne każdy kto ma więcej niż jeden komputer w domu...

Justin Timberlake przyznał, że jest zagorzałym fanem singla Paris Hilton i wróży jego autorce wielką karierę muzyczną. Piosenkarz stwierdził, że urzekł go zarówno...

Mecz nie stoi na wysokim poziomie, brakuje podbramkowych sytuacji, a oba zespoły prezentują się tak, jakby zupełnie nie miały pomysłu na grę. Pierwsi bramkę zdobyli...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin