.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dawaj", strony 241 - 255 z 599

Plan wydawał się być niezwykle prosty. A wszystko zaczęło się od zebrania szczegółowych danych na temat obiektu. Drogą dedukcji można było dojść do tego, że skoro...

Od lat ludzie sie zastanwiają co to znaczy HWDP lub nowocześniejsze CHWDP o to spekulacje: CHWDP Chamstwo W Darze Policjantom, Chamstwo W Dorobku Polityka, ...

– Dzieciaczki, słuchajcie! – wrzasnął nagle Dumbie przy śniadaniu. „Dzieciaczki” odwróciły się zaraz w jego stronę, nasłuchując, co też Ojciec...

Posted by lukith // 02.08.08 // 15:48 // Any question? // English Strona . Jak widać trochę wziąłem się za stronę i tu troszkę pozmieniałem w tam...

NO i ja sie tak paliłam a tu teraz takie coś co ja teraz zrobie załamka na maxa v.v .Tu wierszyk tamten pasuje ... . Bedzie mi smutno tam bo mi to bedzie przypominać...

Podniecali się tą lekcją całe dwa dni. A kiedy było ich jeszcze kilka wspólnie stwierdzili, iż jest to najlepszy przedmiot w całym Hogwarcie... Pewnego dnia, kiedy...

Moja historia zaczyna się małej wiosce na północnym krańcu państwa Mangalam. To właśnie tu w wiosce Solitude zamieszkała pewna niezwykła rodzina. Małżeństwo - Feliks...

Przezylam dzisiaj ciezka rozmowe. Z "Nim". Na poczatku bylo nasze zwykle omojanie tematu. Czyli rozmowa "jak gdyby nigdy nic" A potem.. Cos drgnelo. Zaczelismy...

Nie bijcie XD Ja mam strasznie dużo pracy z dwoma innymi blogami i dlatego tak długo musieliście czekać na opo. No nic, enjoy! Uwaga! Czytacie na własną...

Czasem - tylko czasem Przychodzi ta chwila że chcę być obok Ciebie Gdy noc srebrzysta mija Chce ujrzeć Twoje oczy Gdy słońce budzi się Naprawdę, tylko...

 www.papla.blogasek.pl   Pierwsze wrażenie - Super kolorki 10\10 Szablonik - Fajowy . Ma super kolory lubie szablolony tego typu 20\20 Avek - Nie pasuje...

Ocenka 1.life-rihanna.blogasek.plszablon 10/10  avatar  10/10  notki 7/10uważaj jak piszesz notki nie dawaj podpisu pod zdjęciamizdjęcia...

CV to skrót, który przyszedł do nas wraz z wieloma angielskimi określeniami, ale pochodzi od łacińskiego curriculum vitae, czyli po prostu życiorys. Jak napisać...

MARZENIEŻycie jest zbyt trudne czasem moim zdaniem Jest za krótkie, by móc pojąć w czym jest rzecz Wykaż się rozsądkiem, by móc sprawić, że Twoje życie zmieni się ...

nienawidzę wpisywania uwag, zajmuje to cenny czas, który można sporzytkowac na pogawędki. Uczniowie jednak to lubią - Mogę wpisywać minusy? -Sam sobie wpisz, bo...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

dawaj ‹› kredyty ‹› micha ‹› marynowicz gej ‹› yaoi shinee ‹› Ewa Demarczyk ‹› big ‹› numer gadu - gadu justina biebera ‹› james ‹› cristiano ronaldo ‹› imieniny Amandy ‹› Agnieszka Drewnick ‹› ostro ‹› electro house ‹› Bog ‹› tro ‹› the vampire diaries ‹› strona 22 ‹› o morzu ‹› 11 latki ‹› glupie ‹› part six ‹› iron man ‹› lion king ‹› strony 3827 ‹› polak potrafi ‹› smutna ‹› prosto ‹› snape i luna ‹› Drewnicka data urodzenia ‹› rok urodzenia Justina biebera ‹› boyfriend ‹› Edward Cullen ‹› Agnieszka Drewiniska ‹› KOCHAM CIE JUSTINIE ‹› Nagie 15-latki ‹› tamara i len ‹› krotki opis do nktalk-a ‹› GOLA CIPKA DODY ‹› siostra sex ‹› man ‹› super opisy ‹› mati kot ‹› simple ‹› prywatne fotki ‹› Dla mamy ‹› och karol ‹› ino sakura ‹› justin bimber ‹› gay ‹› wlosy ‹› kody do aqw ‹› modern ‹› sms ‹› niedaleko

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin