.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 241 - 255 z 1119

Koniec września. "Między krzesłem a podłogą wszystko po staremu" czyli nic się nie zmieniło. Wciąż jestem dupa z matmy. Tak, uświadamiam to sobie słuchając...

a wiec tak . dzisiaj mialam szczesliwy numerek . i mi sie przydal bo bym byla pytana z ang. ;d byl test dla gimnazjum z j. polskiego. a z historii w piatek...

Poza tym już pomijam fakt, że czytając pierwsze słowo w komentarzu me serce drgnęło radośnie, a macica wykonała imponujący przewrót w przód ze szcześcia, że oto może...

Dupa - miejsce spotkań wszystkich moich wrogów         "Wszystko co czułam to głod. Straszny głod, który mogłabym nazwac brakiem, potrzebą,...

Cytat w tytule pochodzi z przewspanialej piosenki zespolu Lady Antebellum - Need You Now. Zaslyszana w radiu RMF FM, dzieki sol macz. Polecam, polecam : > Staralam...

Cieszę się, że już poniedziałek. Właśnie skończył się jeden z najnudniejszych tygodni w moim życiu! Poza wizytami na uczelni nie działo się prawie nic. Nie wiem. Ci...

Jeśli ktoś uważa, że ja jestem normalna to znaczy, że sam dokońca nie jest normalny ;) Najpierw, że wogóle oh, ah, eh cudo, bez niego koniec ... , a tu jeden mecz i...

  Po moim niezbyt udanym wyjeździe, wpierw nad morze, potem na Suwalszczyznę, po (prawie) trzech męczących (nudą) tygodniach, wróciłam. Do domu! I...

Hah kolejny raz wracam do tego bloga ;D .. Nie będę obiecywać, że znowu wrócę czy coś, bo tego to ja nie wiem ;) ...W moim życiu przez ten czas, co się nie odzywałam...

  Oglądam właśnie teledysk Katy Perry- California Gurls na Vivie i muszę wam powiedzieć, że jest trochę...dziwaczny o_O. Tu jakieś żelki, tam jakaś wata...

A podobno piątki 13 są nieszczęśliwe. I kto to mówi? o.O Jak dla mnie był bardzo szczęśliwy :] Pomijając już sam fakt, że dostałam lizaka, spotkałam się z Natalią w...

No i się spieprzyło. Wspólny weekend poszedł w zapomnienie. Czekają mnie kolejne długie dni bez niego. Będą mi musiały wystarczyć coraz krótsze już rozmowy na gg,...

Hello żello heh śmiesznie jest w Polsce nie sądzicie? ale to ja nie o tym wolę już rozmawiać o wszelakich innych dyrdymałach : d np. jak mnie zawiódł film...

Zakleili mi usta, bo zbyt często mówiłam o Tobie.     podziwiam tego, kto zaprojektował mój życiorys. gratuluję wyobraźni.     -Lepiej...

Zamówiłam nowy szablon . Podoba wam się?? bo mi bardzo  . Jutro mama przyjedzie , boże , jak się cieszę , chociaż w sumie to nie będę już mogła siedziś przy...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin