.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzi", strony 241 - 255 z 31415

Siema dziś krótko bo nie mam czasu! Tak Polska, wygrała stare rzeczy Jupi!! Ostatnio jestem wkurzony na jednego gościa!! Niedługo zginie, tak poza tym kupujcie...

Od dzisiaj pisze prawdziwego bloga nie bede opisywać takich bzdetów jak dotychczas, bede pisać jak myśle co czuje,jak zyje.to bedzie przełom ta tym bloogu. A więc...

Realnoutopia Z dala od świata kapitału polityki Pośród dzwięków krążę Z dala od wszelkiej logiki W nieznanym kierunku dażę Może dzisiaj spotkam ciebie...

pozbyłam sie resztki pieroga! teraz jestem głodna! wrrr w domu powinnam miec juz białko pod kocykiem przygotowane przez brata. wiem, ze jak wciągnę to nie bedzie...

Heej! I znowu nie moge wstawiac obrazkow bo nie mam miejsca! Ale niedlugo cos pousowam i bedzie git ;D A wiec dzisiejszy dzien byl dosc udany :] powiedzmy ze ok :P...

Siemka.. Dziś bylo troszke w szkole głupio... był test z PrZyRyyy...Było nudno...heh..Moi rodzice sa w SCC...:D sama w HaUsE... Pozdrawiam wszystkich...

pizzy nie było, za to były pyszne dyniowo cynamonowe ciasteczka Zuhy i dużo wina a później straszny powrót do domu co opisze nieco później-zżuliłam sie :/;p DZIŚ...

No tak... I to ten dzień kiedy wspominamy i modlimy się za zmarłych... Tylko dlaczego zawsze to tak jest tylko w ten jeden dzień? Życie tak szybko ucieka... Nie ma...

Czwartek, 2 listopada, to jedna z najważniejszych dat w tegorocznym kalendarzu muzycznych imprez w Europie. Właśnie dziś rozpocznie się już 13. ceremonia rozdania...

Dziś 30 moje urodzinki. Nie będę o nich opowiadać, bo w sumie to nie ma o czym. To tak jutro jadę na Wszystkich Świętych. Będzie Fun :)Jutro będę zwolniona po 4...

.....z powodu liszajca który mi strasznie ropieje. Nieładnie to wygląda, a dziś miał być mecz w ręczną....Znaczy pewnie jest, ciekawe jak pójdzie...

Dziś myśle że udany dzień ooooo jak było fajnie z tobą Natalio?? Iza zraniła mnie bardzo zerwałem z nia to tak przy okazji jak by ktoś nie wiedział... Piekna...

No więc dzień zaczyna się pięknie o 7 rano :P Tak mi się nie chciało wstać kurewsko ale co tam perspektywa piwka z kumplami mnie rozchmurzyła i postawiła na nogi!...

Wow co ja mam dziś za humorek :P Tryskam radością!! Byłam dziś z braciszkiem na spacerku ... coś mnie wzieło :P Sama nie wiem narazie co pisać :D strasznie...

Dziś nie wydarzyło się nic specjalnego żeby coś pisać. Ale napisze trochę o tym jak bardzo nie znoszę kilku osób ze szkoły. Mogłabym je rozszarpać na strzępy. Są to:...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin