.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "i znow otwieram wam drzwi do mojego zycia", strony 241 - 255 z 32766

Dlaczego tak jest ze jak sie ukalada to ktos musi sie wpiep... i wszystko zepsuc... co kogo to obchodzi z kim sie spotykam i co robie...co o kim mysle...i tak...

No coż... Mowi sie ze poczatki sa najtrudniejsze, chyba zaczynam sie do tego przekonywac. Nie wiem co moge konkretnie tutaj napisac. Chcecie mnie poznac? Nie sadze....

Omg. To juz czwarta notka dzisiaj. Przykro mi ale juz postanowiłam o losie Harrego i nic tego nie zmieni. Macie notkę kolejną. Następna jutro. Mozecie do mnie pisac...

no to na poczatku moze sie przedstawie :P nie bede taka anonimowa :P a wiec mam na imie Klaudia ale ten blog nie bedzie opowiadac o mnie i moim zyciu lecz o...

No to moioze teraz male sprawozdanko z mojego zycia ... No wiec: Bylam z Justyna w kinie ( hehe przyszlysmy godzine za wczesnine i nie powiem przez kogo ) potem...

Nie wracam odmieniona Pamietniku. Zas dojrzalsza i silniejsza.. Lecz ta sila nie swiadczy o tym ze poradze sobie z wlasna depresja. Sa Ci ktorzy we mnie wierza i...

Sroda Popielcowa To wazny dzien rozpoczyna sie okres Wielkiego Postu, czasu w ktorym mamy sie zblizyc do Boga, powierzyc Mu wszystkie nasze troski, problemy,...

Nightessja szła wolno potrącana przez ucznów.Zastanawiała się czemu to ona juest córką Voldemorta?Czemu nie może byc normalną nastolatką?No bo jak wyjaśic wydarzenie...

Jejciu jak ja dawno nie pisałam... Ale teraz postaram się cęściej... Zaczynam nowy rodział mojego zycia... Nie! Zaczyanam nowe życie, zaden rozdział. Całkiem nowe....

ZNALAZLAM JE MOJE SZCZESCIE TO MOJA MIłOSC- TY NIA JESTES DOMINISIU!!! Życie czlowiekowi ucieka a my nie umiemy cieszyc sie kazda chwila co dostalismy od...

NIE WIEM CZEMU ALE WPADLAM NA DOSC DZIWNY POMYSL... CZUJE SIE TROCHE JAK SWIANIA I MI Z TYM ZLE... OSZUKUJE SIEBIE MILOSC ZYCIA I WLASNEGO CHLOPAKA... KTORY PRZECIEZ...

czy dla was tez wszystko tak kompletnie nie ma sensu?Dla czego życie nie może być fajniutkie i łatwiótkie dla czego jedni ludzie wiedza czego chca od zycia a drudzy...

Witajcie !!! Niedługo dzień zakochanych czyli WALENTYNKI Ja lubie walentynki gdy mam moja druga połowe teraz znalazłam moją jedyna miłość, miłość mojego zycia i...

Napisze w notce bo inaczej nie potrafie wiec tak mam na imie Dagmara , mam 13latek mieszkam w Radomiu.interesuje sie muyka,sportem,zwierzetami i robieniem...

Siemka jestem wariatka i dobrze mi z tym. Moj swiat, moje marzenia sa inne, ale ja to kocham i nikt nie zmieni mnie :) Tutaj bede opisywac takie tam glupotki z mojego...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

i znow otwieram wam drzwi do mojego zycia ‹› techno ‹› stosunki ‹› animal sex ‹› kadr ‹› Mio obrazki ‹› kas ‹› rozne ‹› Kelly ‹› chrola adam ‹› czerwone gitary ‹› unusual-you ‹› historia ‹› asia p ‹› bob ‹› tifa cloud ‹› data ‹› krystyna ‹› I alepou kai to lagoniko ‹› Romantyzm w Niemczech ‹› free porno ‹› maj ‹› doka ‹› zapach truskawek ‹› oral ostrowiec sw ‹› matka i syn ‹› wena ‹› trans ‹› dziewczyna ‹› nag ‹› joanna ryba ‹› gry winx ‹› tapety na pulpit ‹› city ‹› mio ‹› lekkie ‹› ssalam penisa mojego syna ‹› wierszyki na wakacje ‹› gdzie jestes dzis kombi ‹› mir ‹› major ‹› kasy ‹› shira ‹› usta ‹› avatary z wampirami ‹› virus ‹› kobiet ‹› masz da ‹› mamie ‹› taty ‹› snape ginny ‹› BUTY ‹› rodzinne opow ‹› gracz ‹› tusz

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin