.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kolczyk", strony 241 - 255 z 395

Jesteśmy Vivi i Heidi,a to będzie opko o Tokio Hotel. Odrazu mówimy że te opowidanko to fikcja,żeby nie było że jesteśmy jakimiś porąbanymi fankami które próbują...

No to jestem z nastepna notką!! :P Na kajakach było SUUPER!! Jutro idę odebrać świadectwo z Anią buziaki :* [>>JEJ BLOGJEJ BLOG

Dla Ciebie mój szept gdy budzi się dzień dla Ciebie mój smutek zatrzymaj się więc... przez moment chcę mieć Cię tylko dla siebie i tak zaraz świat zapyta...

Dziś idę z moją Dziewczyną o 15 do kosmetyczki na przebicie brwi :D a porem raczej jadę z nią do niej do domku :) Przed wczoraj byłem na zakończeniu roku szkolnego u...

Hmm.. hejo :P wczoraj.. był Festiwal Piosenki Obcojęzycznej :P na próbę się spóźniłam przez Olkę ;/ bo autobus nam spierdolił ;| kurde denerwowałam się przed występem...

chce kolczyk w jezyku. ale boje sie bolu. no i nie wiem co zrobic...

Obudzilo mnie slonce.Cieple promyki spadjace na ma twarz.Otworzylam oczy.Nie poznawalm kolury lozka pokoju.W hglowie mialam metlik.Bylam na kacu to tez zecz...

Po szkole odprowadziła przyjaciółkę do domu, po czym wróciła „na swój teren” i natychmiast zamknęła się w pokoju. „Przysięgałam sobie, że nie będę...

W skrócie: Imię: Lenna Nazwisko: Kuurmaa Data urodzenia: 26.09.1985 r Miejsce urodzenia: Tallin, Estonia Rodzice: matka Sirji, ojciec Tonu Rodzeństwo: brat...

Krótkie przedstawienie głównych postaci: -Natasha,czyli ja-Dziewczyna o ciemnych blond włosach i niebieskich oczach,o smukłej sylwetce,około 170cm...

TOM KAULITZ IMIĘ: TOM NAZWISKO: KAULITZ WIEK: 17 LAT URODZONY: 01.09.1989 ROKU. WZROST: 1,74 WAGA: OK.60KG. KOLOR WŁOSÓW: CIEMNY BRĄZ KOLOR OCZU:...

BILL KAULITZ IMIĘ: BILL NAZWISKO: KAULITZ WIEK: 17 LAT. URODZONY: 01.09.1989 ROKU. WZROST: 1,77 WAGA: OK.50KG. KOLOR WŁOSÓW: CZARNE KOLOR...

... Amelia uwielbiała swojego królika, a królik uwielbiał Amelię.Lecz ich radość nie trwała długo.Od pewnego czasu Amelia stała się jakaś markotna i smutna. -To za...

Oj nie pisalam dluugo ale to przez to ze wylaczyli mi internet.Juz stracilam nadzieje ze kiedykolwiek wlacza. Jestem na polmetku moich matur.Jak na razie niezle...

Siedzieliśmy tak sobie nad basenem,gdy nagle zaczoł dzwonić mój tel.Była to mama: -Tak?-zapytałam. -Kochanie nie wróce na noc do domu,będe jutro pod...

strony:1 2 ..6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

kolczyk ‹› shikamaru i temari ‹› akt ‹› sprzeda ‹› milo ‹› bajki dladzieci ‹› gadu sterlinga knighta ‹› ania 1979 n z galway ‹› rikki ‹› james ‹› samotne ‹› gif ‹› special ‹› sex nauczyciel historii ‹› william black ‹› 105 ‹› rzesz ‹› justin bieber one time ‹› lilly ‹› bad ‹› sunrise avenue ‹› naruto opowiadania erotyczne ‹› loda ‹› asia p ‹› szpan ‹› str ‹› lay ‹› hard ‹› ddd ‹› 103 ‹› prt ‹› opera popular ‹› art ‹› mia ‹› mamie ‹› true ‹› ani ‹› cud ‹› tekst ‹› rozne ‹› kody na kase do gry w pet party ‹› nocne ‹› Draco i Luna ‹› chu ‹› usta ‹› elo ‹› mp3 ‹› Ema ‹› girl ‹› uczucia ‹› matka z corka ‹› szablonyk-pop ‹› porady ‹› MRS ‹› tin-126-56--ky-thuat-marketing-websiteaffiliatemarketingb

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin