.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "psem", strony 241 - 255 z 1135

Yaaay, jeszcze tylko tydzień i kotek, i szkoła ;D Nie to, że się cieszę czy coś, po prostu cieszę się że w końcu zobaczę się z moimi przyjaciółmi z klasy ;**. Aby się...

Kolejną notkę piszę, bo mi się nudzi przeokropnie xD Zresztą rodziców nie ma teraz w domu, a to oznacza IMPREZZZKĘ!!! Ta, chyba w snach xDD Ok, przechodzimy do...

Mieliście kiedyś uczucie, że jesteście zdani tylko na siłę ciążenia? Okropne uczucie, szczególnie, jeżeli poprzedza je poranny krwotok z nosa. Znowu czeka mnie wizyta...

 Na myśl o zbliżającym roku szkolnym ogarnia mnie przerażenie. Pewnie będzie bardzo ciężki w końcu to moja ostatnia klasa gimnazjum, egzaminy i te sprawy....

Dzisiaj środa, czyli do końca pobytu nad jeziorem zostały mi jeszcze trzy dni. Tutaj jest zbyt zimno i wilgotnie jak dla mnie. Bolą mnie zatoki i mam zatkany nos.Ale...

Siem. Byłam wczoraj w parku. Na nocy filmowej. Szłam z Natalią i Patrycją. Puszczali "A właśnie, że tak". Śmiechowy film ;> Miałyśmy się spotkać o 20:45, bo...

"- Nie chciałam już dłużej tam być. Nie chciałam patrzeć na tych 'zakochanych'. On... On wykorzystał mnie! Wszystko zaczęło się, gdy przeprowadziłam się do innego...

Bujam się na krześle w rytm Najpiękniejszej Żużlowej Piosenki, patrzę w dal i myślę sobie, że to nie tak miało być. Zupełnie, zupełnie nie tak. Że coś tu zawiniło,...

A więc minął miesiąc wakacji. Nie wspominam go zbyt dobrze. To prawda, wypoczęłam na wczasach, ale żałoba po przyjacielu nie kończy się z dnia na dzień... tak mi się...

I jak podoba wam sie ciasteczkowy wygląd??Mnie bardzo...Lubie ciacha...Dziś do Lidla!!Coś tam kupi na przyjscie PsPs...Siedze słucham smutnych piosenek i myśle czy on...

- Ej, zacznijmy hodować owce!- Po co?- Tak dla jaj.- No, z owiec to raczej nie będziesz mieć jaj. - Faktycznie, prędzej z baranów. Gdańsk podbity został. Nieważne,...

czesc,jestem tu nowa.zakladam ten pamietnik,zeby moc sie wyzalic,wyrazic siebie,a ze zmienilam swoje zycie o 180 stopni,odeszlam od starego bloga. Mam 19lat, a...

Jak jesteś sama, to jesteś sama, a jak tylko zjawi się w Twoim życiu jeden mężczyzna, to natychmiast pojawia się następny... a wszystko dlatego, że oczy Ci się...

Świat jest piękny,Gdy świeci słońce,Ogrzewając twarz,I odbija się od białej powierzchni śniegu.Domek z klimą już pożegnałam. W Krakowie mam tylko wentylatorek, który...

Minęłam już okres, kiedy notka pojawiała się codziennie. Któryś dzień z kolei wstaję po 12. Jestem niesamowicie wyspana, a jednak najchętniej dalej poszłabym spać....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin