.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "weronika", strony 241 - 255 z 421

Hej! Dziś postaram sie wam dać więcej adopcji. I oto one: Imię: Kurczak Zwierzę: kurczaczek Imię mamy: KurkaImię taty: Gucio Moją właścicielką/właścicielem jest: (tu...

Nazywam się Weronika [dla przyjaciół Weroniczka lub Weronisia].Najważniejszymi osobami dla mnie są przyjaciele i chłopak. Bardzo im dziękuję za to, że wytrzymują ze...

05.02.2008 r. 9.00 - Agata K. 9.20 - Tomek W. 9.40 - Agata B. 10.00 - Maciek C. 10.20 - Magda G. 10.40 - Adam O. 11.00 - Kuba T. 11.20 - Łukasz C. 11.40 -...

Niby wszystko idzie normalnie, ale tak dziwnie jakoś, boję się i nawet nie wiem czego.. Boję się chyba, że to co Weronika mówi to prawda, że nie ma takich idealnych...

Dzisiaj bylo super w school.... Cala klasa pojechala na lodowisko do Dublina a ja z Ada zostalysmy.. hehehe I wcale nie zalujemy.... HaHa.... No wiec przed...

Siemka ! :D To jest moja pierwsza notka xD Mam na imię Weronika i mam urodzinki 20 stycznia xD Dzisiaj byłam w szkole xD I miałam próbę xD A potem do szatni...

Wczoraj wieczorem się rozpisałam z drugim rozdziałem..xD i napisze Wam że sama jak go przeczytałam juz zakonczonego to... uwaga, nie szokujcie sie.... zrobiło mi sie...

Oto blogi, które zgłosiły się do konkursu na Naj Bloga Ferii: 1. www.blog-o-rihannie.bloog.pl 2. www.dolls-i-witch.bloog.pl 3. www.kaczusia12.bloog.pl 4....

Kolejne Odcinki ( 98 - 103 )   Odcinek 98   Weronika proponuje Federikowi powrót do pracy u niej. On nie chce się zgodzić. Jednak po rozmowie z Mariną,...

Dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem zgłaszania swoich blogów do konkursu :) Już jutro rozpocznie się 1 etap konkursu... 1 etapem będzie opowiadanie... Nie powiem o...

Styczeń!!! 1 stycznia - Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok. 2 stycznia - Gdy Makary pogodny cały styczeń chłodny.: 3 stycznia - Od Genowefy listopad...

To tak, do tej pory do konkursu na Naj Bloga Ferii zgłosiło się 7 blogów. Oto i one: 1. www.blog-o-rihannie.bloog.pl 2. www.kaczusia12.bloog.pl 3....

Kolejne Odcinki ( 88 - 97 )   Odcinek 88   Lupe oddaje pieniądze Veronice, ponieważ Chuy nie chce ich przyjąć.Marina pożycza Chuyowi samochód wuja...

Boże Narodzenie to w tradycji chrześcijańskiej święto upamiętniające narodziny Jezusa Chrystusa. Jest to liturgiczne święto stałe, przypadające na 25 grudnia (w...

Co się stało...? Sebastian sie nie odzywa. Nie pisze esów jak zwykle... Weronika wyjechała do Austrii (na weekend czyli już wróciła). Daria dziwnie się do mnie...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin