.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "teksty", strony 2566 - 2580 z 2584

Avril zaczęła pisać teksty i muzykę w wieku 12 lat, początkowo występowała na weselach. Mając 16 lat wyjechała do Los Angeles, w poszukiwaniu sukcesu. I...jak...

Ich piosenki poruszają i wszystko co wcześniej słyszeliśmy zanika w przeszłości. Ich dźwięk powoduje drżenie. Nie sposób oprzeć się powalającej charyzmie tego...

Hiphop: Historia hiphopu Hip Hop jest to sztuka, w której zawiera się deejaying, emceeing/rappin', breakdancing i grafitti. To wszystko powstało w południowym...

Opisze wam dzisiaj historie Jujitsu i dodam pare fotek... ten blog będzie poświęcony sztukom walki... jaką jest Jujitsu i Vale Tudo! Historia Jujitsu: Część...

Niektórzy mają mi za złe dwa poprzednie wpisy, bo nie przekazuję czegoś od siebie, tylko zasłaniam się czymś niekoniecznie moim. Zatem dlaczego dałem te notki? 1...

Ich piosenki poruszają i wszystko co wcześniej słyszeliśmy zanika w przeszłości. Ich dźwięk powoduje drżenie. Nie sposób oprzeć się powalającej charyzmie tego...

nienawidze... Ja nie moge... mam dość... nie wiem co z sobą zrobić... :| Kasia nie chce już mojego towarzystwa... ok... chcesz, to masz... w sumie to niedlugo...

chcialbym sie wyrwac z tego wezla ktory mnie tak sciska... "I am a worm before I am a man I was a creature before I could stand I will remember before I...

Sorry ! Przepraszam was ze tak dlugo dlugo nie pisalam noci,bo cos nie dalo sie nigdzie logowac i dalej sie nie da ale mam na tyle fajna kolezankę ,ze zgodzila sie...

To moja pierwsza notka będe publikował tu moje fotki, tabulatury i teksty.:)

Yo meny:P W tym blogu będę zamieszczać teksty piosenek i opisy filmów:)

Właściwie to nikt nie powiedział, że będzie łatwo, ale miałam nadzieję, że tak właśnie będzie... Wstałam dzisiaj dopiero o 13:oo, no i oczywiście spóźniłam się do...

Dzisiaj tak jak wczoraj idziemy spotkać się z Dzido Gałą i Kołkiem.Ja poznałam ich dokładnie tydzień temu w szpitalu u Arlety-naszej koleżanki z tańców. Dzido wydawał...

Pomimo tego, że spiewają tylko po niemiecku, zyskali ogromną popularnośc hitami "Durch den Monsun" i "Leb Die Sekunde", które napisał liter grupy Bill Kaulitz kiedy...

Fani fińskiej grupy H.I.M. doczekali się na kolejny zastrzyk energii płynącej z nowowydanego krążka pt. "Dark Light".Premiera płyty odbyła sie...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin