.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Www", strony 256 - 270 z 95111

Przepraszam stronke www.http://only-professional-marks.blogasek.pl/ Za Gupi komętarz oraz notke na temat ich blogaska.  Prosze o wybaczenie. Ale przeczytałam...

hejeczka!!! zapraszam na... www.clannad-nagisa-kyou.blog.onet.pl to mój blog i mojej przyjaciółki o clannad z biografiami bohaterów!!!

Jak założyć bloga na www.blogasek.pl   1. Wejdz na www.blogasek.pl 2. Jeżeli masz już konto kliknij na zaloguj się 3. Wpisz login i hasło 4. Jeżeli nie...

Jak założyć konto na www.blogasek.pl   1. Naciśnij napis Załuż bloga. 2. Wypełnij formularz . 3. Kliknij ok. 4. Zapamiętaj Hało i Login 5. Masz już...

Szablon- Szablon mi się bardzo podoba , lubie różowy xD 10\10 Avart- Aev pasuje do bloga ! No może troszkę . Ale podoba mi się ! 9\10 Notki- Piszesz wszystko o...

Kolejny blog, który będę oceniać to http://www.ty-i-ja-milosc.blog4u.pl/ Punkt pierwszy. Szablon ma bardzo ładny obrazek. Dwie splecione ręce. Nagłówek jest...

Pierwszy blog, który będę oceniać to http://www.cleo.blog4u.pl// Na pierwszy ogień idzie szablon. Ten róż jest bardzo jaskrawy, co rozprasza czytelnika. Obrazek...

Długo nie pisałam ale teraz się do pracy zabiore !! Ocenka http://www.rihanna-fenty.wjo.pl/ Ok zaczynamy : Tekst...

Ocenka bloga www.ginger16.blog.onet.pl INFORMACJA! Oceniam Ginger16 ponieważ, blog www.ocenki-oliwia.blog4u.pl został usunięty a następny w kolejce blog...

Ocena bloga www.ty-i-ja-milosc.blog4u.pl 1.Pierwsze wrażenie: Patrzę na napis na nagłówku: Na zawsze razem . Hmmm...sądzę że dobrze dopasowany jest do...

Blogi zgłoszone są w kolejce w linkach :*. Teraz oceniam http://super-agusia1994.blog.onet.pl/ 1.Pierwsze wrażenie: Wchodzę na bloga i widzę- co? : Wielki...

wejdź najlepsza stronę świata www.fashionstyle.pl i zarejestruj się to jest czadowa stronka! najlepsza! mój login to:Lidi wchodźcie i rejestrujcie sie

ogólny wygląd 13/15   szablon  10/10 suuuuupa US5 rządzi:P wejdź na www.richie--stringini.blogasek.pl ale nie...

Ma ktos z was konto na www.grzenda.pl?Bo ja mam, mam nick komputerowa22 i zapraszam wszystkich chetnych na mój ślub, który odbędzie sie o godzinie 15:00.Jeśli chcecie...

Jak dodać szablon z inej strony WWW do blog4u.pl? 1. Kliknij zarządzaj wyglądem 2. Wgra ci się strona po lewej stronie masz napis strona główna 3. skasuj...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin