.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 256 - 270 z 345

No To NaSTePna NoTka! GrUnT To To ŻeBy ByLo ŚmIeSzniE =]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=] wszystko jets doskonale, uklada mi sie naprawde rewelacyjnie niedlugo swieta...

...Pokłóciłam sie z Marcinem...Znowu..Tym razem poszło o...o nic.Poprostu znowu kłócilismy sie "o nic".Wystarczy,ze cos pojdzie nie po jego mysli,a robi z tego...

Najpierw minie nasza milosc, potem sto i dwiescie lat, potem znow bedziemy razem. (...) Moja glowa zawrocona, moje serce i korona, glupie serce pekajace i...

no tos pojechała z tym komantami lol hehehe..;) a ja sie wlansie uczyłam caly dzien....i to było chyba cos najgorszego co mogło mnei spotkac w ten weekend...chyba...

Tytul notki mowi sam za siebie:(: Jest mi smutno... Wkurza mnie juz moja melanholia zycia... Ciagle tylko płaczę... Jest mi smutno. Dzisiaj siedze przy kompie i... I...

Cały czas zastanawiam się co ja na tym świecie jeszcze robie... Nie mam już siły, pogłębiająca się depresja, coraz więcej sznyt...Czy to mi pomaga??? Niszcze sama...

Wieczorem cisza pokryla swiat, gwiazdy zablysly na niebie. Kazdy ma w sercu jakis kwiat, a ja mam w sercu ciebie. Gwiazdy sa piekne, bo swieca na niebie. I milosc...

Dawno nie pisałam , co znaczy ze jestem szczesliwa ! nie wiem dlaczego ...raz jestem raz nie takie glupie wachania nastroju :(( ale co tam .... jestem zakochana i...

niemam dla was historyjka przepraszam ma duzo pracy ale dobra mam teraz na glowie trzy blogi razem z tym ale niechce mi sie nic robic ale oki ja chyba koncze po...

welcome at my nightmare... ...szarosc widze,widze szarosc...nawet moje lzy szare w tym kraju... ...zamykam oczy a pod powiekami kolorowe obrazy japonii...barwne...

własnie wrociłam do domu.troche mi lepiej...byłam na pysznym obiadku u babci, a teraz siedze pod pretekstem tego że sie ucze :].Laura zaczyna mi świrować, ile ten...

Siemno.... Wiem ze przez moje glupie zagapienia co do moich notek sa czasem wkurzajace ale ostni tydzien i jeszczez poprzedni byl dla mnie ciezki..... codziennie...

Pewnie niektórzy z Was wiedzą, ze mam jeszcze jednego bloga, czyli mój pamiętniczek ;) Ten blog to tak jakby rozszerzenie pojej pasji i zamilowana do dzikich kotow....

Wiec tak, ogolnie wsyssko sie rozsypalo. nie wiem od czego zaczac . Dobra no to tak po pierwshe nie przyjaznie sie z Sylwia, w sumie to juz dawno temu powinno sie...

Nie jest dobrze Na razie pisze nie jest dobrze bo nie wiem na ile jest zle Czulam ze tak będzie, widac moja intuicja jeszcze nie zawodzi Az tak bardzo Wyszly...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin