.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "karolina", strony 256 - 270 z 1415

Więc tak : nazywam się Karolina . Mam 12 lat . Kocham spiewać ,tańczyć i malować.Na początku może zaczne od tego że tylko gdy zaczął sie 2010 rok mam same...

Pogoda piękna, a ja jestem chora. I tak nie siedziałam grzeczne w łóżeczku. Połaziłam po ogrodzie. Kwitnął moje ukochane hiacynty.Kicia jest niesamowita, szaleje po...

Dawno nie pisałam sorry ale...ale ostatnio nie mam ohoty na nic. Zużka sie do mnie nie odzywa a jak już to jest chamska itd. Karolina niewiem co o niej myśleć......

Ah tak ostatnia notka była długa.... cuż co się działo ostanio wczoraj zerwałam z Szymonem bo sb uświadomiłam że jestem zabawką w jego rękach... a jego słowa to...

Jestem tu nowa. Opowiem coś o mnie. O mnie: Imię;Karolina Lat:14 Urodzone: 5 luty 1996 r. Kocham: -Justin Bieber

Mam na imie Karolina i mam 13 lat chodzę do 1 gimnazium i mieszkam na wsi kocham zwierzęta , słodycze i kolory Mam kilka koleżanek : -Paulinkę [Paulina ale ja na...

Nowy dzień,nowe rozmowy,nowe problemy -taak,ja to doskonale pamiętam.Każdy poprzedni dzień w domu z moją mamą i ojczymem zaczynał się kłótnią,przekleństwami i...

Justin-ma 16lat mieszka w Kanadzie Weronika-ma 15 lat mieszka w Polsce a potem w Kanadzie zdolna uczennica. Christian-najblizszy przyjaciel Justina majacy 15...

Najpeirw może odwołam się do komentarzy: Fiołek: Ja byłam tu i tam miałam kilka blogów ale wreszcie się zaklimatyzowałam..... ciesze się że nie skończyłaś pisać.......

Po kilku miesiącach nieobecności nastąpiła , redukcja bloga. ;) Otóż , usunęłam wszystkie notki i zamierzam wstawiać różne fotki na glitery , czy dodatki na bloga...

Idę z Alą i Justyną na koncert. Miałam iść z Karoliną, ale ta umówiła się z Pawłem. Jest mi smutno. Po prostu - smutno. Po głowie tłucze mi się jedna myśl: mogłam...

- Ja pierdole - mówi moja polonistka, Kaśka, zatrzaskując okno. Uśmiecham się do niej promiennie. Ona zastyga w bezruchu. Po chwili też się uśmiecha. - Nic nie...

Hejo!;) Dzisiaj w szkole nuda.... Karoline głowa bolała i tyle...;/ skonczylam dzisiaj godzine wczesniej hihi... potem do mnie Karolina przyszła... sobie gadałysmy i...

... można powiedzieć że dzisiaj jest ok.... znaczy rano mnie łeb bolał na maksa... bo wieczorem wypiłam 3 piwa a jak na moja głowe to sporo;/ Poszłam z Karoliną i...

Tęskniliście kiedyś za kimś, kogo widzieliście raz w życiu? A kogo znacie prawie rok, przy czym wasza znajomość opierała się głównie na pisaniu, na Gadu-Gadu,...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

karolina ‹› masz oczy to znajdz mnie ‹› darmowe szafiry do pet party ‹› program ‹› kody na pet party szadfiry ‹› kody do pokera nasza klasa ‹› Alex Halamski i sex w galway ‹› tsunade ‹› starsze panie i mlodzi chlopcy ‹› sex z psem ‹› kolorowanki littlest pet shop ‹› marcin sikora pudliszki ‹› kody do pet party na szafiry ‹› lata 90 ‹› kod na szafiry na pet party ‹› bilety na koncert justina biebera ‹› wiersze o mamie jako bohaterce ‹› black sabat ‹› kody do pet party na n ‹› jasper bella ‹› kod na szafiry do pet party ‹› kody na kase w pet party ‹› rodzina agnieszka michal i zuzia ‹› kody na nk pet party na kase ‹› tapety z haną montaną ‹› kod na szafiry w pet party ‹› agniesz drzewiecka data urodzenia ‹› justin timberlake opowiadania ‹› nagisa-chan ‹› wierszyki z okazji dnia dziecka ‹› bella i jasper para ‹› panic at the disco opowiadanie ‹› Justin Bieber koncert w Londynie ‹› kod na pet party na szfiry ‹› efekt ‹› Kody na szafiry na pet party nk ‹› muzyka weselna ‹› alexandra sowa ‹› FILMY PORNO Z SELENA GOMEZ ‹› analiza wiersza czego wam ‹› grand ‹› ile ludzi mieszka w kobielniku ‹› bring ‹› kody do gry online pet party ‹› blog yaoi harry i snape ‹› blog o justinie bieberze opowiadania ‹› randka z gwiazda ‹› gg justina bibera ‹› hermiona opowiadania erotyczne ‹› opowiadania erotyczne hermiona ‹› sasusaku gang PL ‹› Amelia i Nick Jonas - opowiadania ‹› opowidanie erotyczne harry potter ‹› harry potter opowiadanmie erotyczne ‹› bydgoszcz randki sex wiola

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin