.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "niechce", strony 256 - 270 z 659

Pisałem wam wcześniej że zapisałem się do roboty na niedziele? Jeśli nie to właśnie wam to oznajmiam. I jeszcze jedno nie doszedłem do niej, bo nawet nie byłem w...

powrót notek po wakacjach. te wakacje niebyly takie jak inne, bo cały czas myślałam o "S". myślalam gdzie jest i niebyłam sobą :> niezachowywałam sie jak na...

wrrr wrrr i jeszcze raz wrrr   kurde niedość że dzisiaj było zimno jak cholera to już nam mówią że będą testy itd...   myślałam że tam kogoś...

No więc najpierw witam wszystkich. Na dzemie było super Balcar sobie wszędzie chodził i wogóle wszyscy, było tam pełno panków (czy jakoś tak) do domu wróciłam przed...

Siemka:) Sorki, że dopiero teraz pisze new nocie i, że nieczytam waszych notek ale nie miałam czasu :(( Sorki, wybaczycie?? :D Więc tak w niedzielę były u nas...

niechce mi sie nic pisac wole isc na narty

SiemQa =:* dzieki za komenty :P .. a tak apropo to oni sie pogodzili .. ale przeed tym to siem dowiedzialam ze ona go ugryzla w palec :D .. czadzio czo ne ? :D :PP.....

Elo....:)   Dzięki przynajmiej jeden comentsh...:( Ale chciałabym miec więcej..! Miejsza o to...:) Wczoraj był najpiekniejszy dzień mojego życia....:)...

Elosy......:)   Cześc wam wszystkim..:) Wczoraj napisałam ocenke dlatego komentarze dla www.ciara.blogasek.pl napiszę jutro dobrze.....? Bo dziś jestem...

moze poprostu przstałam myslec?? mzo epoprostu przetałąm czuc?? mzoe poporstu przestaałm kochac?? mzoe porpostu przestałam zyc??moze poorstu ja to nie ja??? MOze...

Zaraz idę spać bo dziś miałam koszmarny sen jutro może będzie lepszy, miałyśmy dziś spać w namiocie ale nie dziś jest starznie zimno a ja niechce marznąć, jutro może...

Cześć sorki że tyle czasu nie pisałam ale byłam u cioci w Zielonce Pasłęckiej było supcio normalnie niedoopisania tacy nasi sąsiedzi mają kotke która się okociła i ma...

Czajcie....Przed wczoraj tata przyniusł mi swoją starą gitarę.Uczę się na niej grać.Umiem już C,G(Cemol i Giemol)Wydawało mi się to prostrze kilka chwytów i...

Klaudia nie widziała Richiego od tygodnia ,pomału dochodziła już do siebie on taksamo.Chłopaki wprowadzili sie do dziewczyn, Richie tez miał taki zamiarale Chris mu...

Elo..:)   Dzięki za komenty..:) a i..Jak wiecie na moim drugim blogu www.miley-hanna13.blogasek.pl także jest Ocenka..:) Natomiast z tamtego bloga...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin