.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "piosenka", strony 256 - 270 z 4572

(Fot.Tarnica zdobyta!)(Bieszczady - 23 - 27 sierpnia 2012)Z grupą moich fantastycznych Znajomych postanowiliśmy pojechać znowu w Bieszczady. Nasza eskapada składała...

Dużo śpię. Nie pomaga. Wypiłam rozpuszczony w ciepłej wodzie produkt tej okropnej firmy. Zatoki totalnie zatkane. Czytam po kawałku "S@motność..." i dogaduję się...

Siema :) Weszłam na kompa to pomyślałam, że jak już tu jestem to coś napisze ;) Przedwczoraj pierwszy raz od bardzo długiego czasu, moja twarz poczuła na sobie tusz...

Czy coś w ten deseń. W każdym razie chodzi tu o trójkąt znajomości, które rozwijają się zwykle w wieku nastoletnim. To te głębsze relacje z innymi, które nie zawsze...

- aż dziw, że jeszcze funkcjonują. - nie masz na myśli zamknięcie szkół? - może pozbywanie się budynków nie jest najtaktowniejszym rozwiązaniem, lecz burząc stare...

Aj znowu moje życie wywróciło się o 180stopni. Odnalazłem znowu w sobie tą samotność... Wolność... Nic mi nic nie mówi,nikt mi nie zrzędzi jestem wolny od związku...

Ta piosenka chodzi za mną od lat, od 1986 r. - wtedy w telewizji i radiu sporo było Dire Straits - rok wcześniej ukazał się album "Brothers in Arms". Lider zespołu i...

Zapisy na zajęcia za mną, większość przygotowań do studiowania też.:) 1 września za mną, a ja dalej mam wolne. Cudowne uczucie, na które długo czekałam....

    NO. Więcej w tym domu nie wytrzymam, chcę się wyprowadzić, chcę, chcę chcę! :CI mieć pracę chcę. Nie wytrzymam mam dość :CSzkoła. Od...

No i co ? Bo jest w To­bie coś cze­go pojąć nie mogę w czer­wo­nej su­kien­ce biegasz po moich marzeniach...

Wiesz, pokojowego Nobla powinni dawać muzykom. A co najmniej jeden powinien trafić w ręce ekipy last.fm za te ichnie algorytmy puszczające randomalnie muzykę. Znasz...

     Moje natchnienie do Yaoi wróciło. Na szczęście. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy zaczęłam pisać i pisać i nie umiałam przestać. Olśniło...

Ten temat zapewne pojawi się na blogu niejednokrotnie. Niełatwo pisać o czymś niezwykle wyjątkowym, nie żywiąc obawy, że zahaczy się w jego opisie o kicz czy...

Na początek coś spokojnego. Ta piosenka urzekła mnie ze względu na niesamowity głos Soley. Melodia przenosi w inny świat, początkowo spokojna powili się rozwija i...

- Zaraz, zaraz... - Mruknęła pod nosem Megara. Wróciła jeszcze szybciej do sali niż wyszła. Z furią zamknęła drzwi. - Nie wiem o co w tym chodzi. Jednak pan się na...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

piosenka ‹› dzieci ‹› dodatki na blooga muzyka ‹› bellatrix black ‹› britney spears nago ‹› The Dark Knight Rises ‹› sonic ‹› kody na kase i szafiry do pet party na nk ‹› Selena Gomez nago bez cenzury zdj ‹› kod na kase do pet party na nk ‹› alien planet escape ‹› czy jego rodzice sie rozwiedli ‹› brown girl in the ring ‹› heidi poca ‹› tom kaulitz ero ‹› ile kosztuje bilet na koncert justina biebera ‹› bill upadly ‹› jaki jest najlepszy przysmak justina bibera ‹› krutki wiersz urodzinowy ‹› sesja ‹› strona 13 ‹› Wiersz na Dzie maki ‹› jak otworzya konsole do wpisania kodu na pet party ‹› sperma lepiej jej zrobi ‹› hives ‹› Nie ma to jak hotel ‹› kazdy-kogo-mijam-wyglada-jak-ty ‹› slu fajne napisy ‹› 342 ruhanie na weselu strona 1 ‹› mezatka ‹› shrek ‹› numer bibera ‹› kody pet party n k ‹› rahan syn czas ‹› kody na pet party na szafiry ‹› kod na szafiry na pet party na nk ‹› szetlandzki ‹› opowiadanie v czesc ‹› kody na pet party ‹› kodypat party ‹› kody jak je wpisac na pet party ‹› kod pet party ‹› kody do pet party na szafiry i monety ‹› Cleo ‹› numer komurkowy do jastina biebera ‹› leci ‹› Ile ma lat brat agnieszki drewnickiej ‹› wolny czas ‹› Naruto i kyuobi opowiadania wymy ‹› hermiona grenger ‹› Kody do pet party na poziomy ‹› heniek star ‹› pogmatwane zycie nastolatki ‹› sam przy ognisku nawet dym rozwiewa jesienny wiatr ‹› kody na szafiry do pet party

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin