.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "tapeta z justinem biberem i selenom gomez", strony 256 - 270 z 645

Ave! Nie mam dzisiaj weny. Cholera, zanim usiadłam do kompa miałam ekstra pomysły, a teraz już nie mam żadnego. Głupio tak pisać o dupie Maryny, macie lepsze rzeczy...

Hahaha, niezła afera… Od kilku godzin na Twitterze panuje istne szaleństwo związane z Justinem Bieberem. Na początku ktoś chciał nabrać Justina Biebera i...

Mamy nowe informacje i filmiki… Gwiazdunie mają dla Was dzisiaj kilka nowych wieści związanych z Justinem Bieberem. Na początku warto powiedzieć, że Justin...

    Jean Genet Cynizm jest to udana próba zobaczenia świata, jakim jest on w rzeczywistości. Rechotały jak dwie żaby. Głośna muzyka, kolorowe tłumy....

Listy Osobiste List 1 Poza czasem i przestrzenią Życie człowieka jest taką nieustanną wędrówką i chociażpróbujemy je sobie na różne sposoby poukładać, to...

Jak sie obudziłam , nie miałam zamiaru wstawać z łóżka , ponieważ był godzina za pięć szósta . Wstałam ponieważ wiedziałam że nie zasnę już . Wstałam poszłam do...

Elo :) Jestem Dara. Uwielbiam robić blogi. Wcześniej zakładałam je na stronie www.bloog.pl Dostałam od znajomej linka z tą stronką (wszyscy wysyłają mi linki ze...

Następnego dnia , wstałam o godzinie 11:00 . Spałam w moich wczorajszych ciuchach . Poszłam pierwsze do łazienki , ponieważ jak mama będzie w domu i znowu zobaczy...

Jak wstałam rano , może nie tak rano , bo o 10:00 .Gdy wstałam krzyknęłam na cały dom , WRESZCIE WAKACJE . I sama do siebie się uśmiechnęłam . Dziwiłam się czego...

Gdy doszliśmy do mnie do domu , znaczy dobiegliśmy . Zobaczyłam że Justin dalej idzie smutny i pisze sms . Otworzyłam drzwi do domu i weszliśmy wszyscy ....

Nina Osment - 14 lat .Ma korzenie w Polsce . Wcześniej mieszkała Nowym Yorku , przeprowadziła się pół roku temu do Atlanty . Nie jest za bardzo lubiana w...

na początek ciekawe video z justinem: Justin Bieber parodia gry - co o nim sadzicie?:)

Jak to w życiu bywa: człowiek potrafi być tak zajęty, że nie ma czasu dupy podetrzeć. Niewiele mi do tego brakuje. Pod względem fizycznym biegać w te i we wte nie...

OMAHA, NE Dzisiaj fotki Justina z fanami z 3 lipca w OMAHA, NE. Miłego oglądania i podziwiania życze ;)...

JB WYSTĄPI NA MEGA MUSIC FEST NICKELODEON Justin Bieber wystąpi 06 września w Nickelodeon Mega Music Fest po raz pierwszy. Wykona on piosenkę Baby wraz z Fresh...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin