.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "2012", strony 2731 - 2745 z 2763

♪ Offspring - Gone away And i say it's all right. Mój pies ściągnął mnie z łóżka nim kury zapiały, w ostatni piątek mojego niczym nie skażonego życia...

Polscy siatkarze odnieśli drugie zwycięstwo w V Memoriale Huberta Wagnera, ale znów nie zachwycili. Podopieczni Raula Lozano wygrali w Ostródzie z najsłabszym...

Kocham Janis Joplin , uwielbiam jej słuchac ... Szkoda , ze juz jej nie ma ... Jestem po pierwszym razie dzisiaj , nie wiem czemu to zrobiłam ... Moze dlatego , ze...

Włoskie media są przekonane, że w najbliższym czasie nowy kontrakt z Milanem podpisze Brazylijczyk Kaka. Umowa ma być zawarta do 30 czerwca 2012 roku i...

elo elo elo :P nie bujcie ten blogasek nie jst tylkoo mym KOCHANYM klubie ...:::CHELSEA:::... on jest o wszystkich tylko tak se dalem taki szablon bedzie...

Co sądzicie o euro 2012??

Port lotniczy Londyn Stansted - duży międzynarodowy port lotniczy położony 48 km na północny wschód od Londynu, obsługujący tanie linie lotnicze. Jest to obecnie...

Michael P. Głosował na Włochy . Polacy mieli najwięcej głosów.Teraz widać że sobie nie damy rady z euro nie mamy hoteli , dróg I STADIONÓW

Skandal - jako to cholernie pięknie brzmi, nieprawdaż? kurwa jego mać purpurowa! chce wielki, ogromny skandal dzięki, któremu stanę sie nadzwyczaj sławny i...

Popularność kanałów RSS na świecie rośnie z dnia na dzień. Według najnowszego raportu z tego kanału informacyjnego korzysta już ponad czwarta część...

"A ja wciąż pytam się Czy to jawa jest czy sen? Czy idiotyzm to czy nie? Pytam się - to źle?" (JL, "Pytam się") Historia lubi się powtarzać. Przed czwartym...

Edyta Górniak - według "Faktu" - chce zaśpiewać hymn dla polskich piłkarzy na Euro 2012. Sama wyznała: Mam pięć lat na ćwiczenie hymnu. Piosenkarka...

Ani słowa o piątku. Dziś o Euro 2012 xDkartka z przyszłości: 12 stycznia 2013-pierwsze posiedzenie komisji śledczej do sprawy afery euro 2012....Co z tego ze mamy...

Jakos ponad rok temu chyba moja kumpela bylam na wycieczce na Ukraine. Jadac pociagiem uslyszla nagle z glosnikow lecącą nieznana jej piesn. Zrobil sie wesoły pociag...

Jeszcze bendzie mistrzostwa świata. W tedy bendzie super

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin