.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "2012", strony 2731 - 2745 z 2795

Gdańsk - miasto, port, metropolia i inne pobożne życzenia niedaleko wioski rybackiej Gdynia i polskiego Las Vegas, jakim chciałby być Sopot. Razem tworzą aglomerację...

Witajcie. Pierwsza notka na szybcika, bez zbytniego koncentrowania sie :P Dzisiaj postanowiłam zajrzeć na stronę którą czasem czytuję ... i o to fragment który...

7 dzień Witam wszystkich w nowym 2009 roku:) ale ten czas szybko mija;) hehe .... może dla Polski za szybko bo juz za 3 lata 2012...xD to taki mały żarcik na...

Witajcie! Bardzo cieszy mnie zwiększające się zainteresowanie moim blogiem! ;) Dzięki wszystkim za komenty i w ogóle za to, że tu czasem zaglądają. Długo...

Witajcie! Wczoraj miałem napisać nową notkę, ale jakoś do tego nie doszło, sorki ;) . No to dzisiaj zacznę od tego, co chciałem napisać w wczorajszej...

Dzień po dniu, dzień po dniu... I w ten oto sposób umiera drugi z dwóch najlepszych, cholernych miesięcy wroku, a wakacje chylą się ku końcowi. A ja wciąż nie wiem....

Czego szukają mężczyźni? Odwieczne pytanie, na które chyba nikt nie zna odpowiedzi. Wczoraj wlazłam na jqakieś formu z serii "ja ją kocham ona mnie nie" bawią mnie te...

Na starcie ... Jeśli jest ktoś zainteresowany pomocą w prowadzeniu bloga ,prosze o pm (gg):9350090. Babcia Q. którą zabili w Korei 426 razy a uciekła 423 razy...

chyba nie będzie tak wyglądało

Witam serdecznie! Wczoraj wróciłam z wakacji. Na początku było fanie, a pod koniec okropnie! grrr... . Ale nieważne. Po co mam wam o tym pisać? Od tego mam innego...

To jest blog o drużynie Pomorzanie, ale głównym tematem jest przecież piłka nożna. A dla fanów piłki nożnej najważniejsze jest w tej chwili EURO 2008, a dla nas...

No naprawde Multikino sobie w chuja leci pokazują wszystkie mecze Eyro na dużem ekranie w Full HD, ale nie o to mi chodzi chodzi mi o to, że wyjebali na stronie...

Może to nie było najważniejsze, może i nie najbardziej zrozumiałe... Ale wstrząsnęło mną solidnie, nie wiem czemu. Psychodeliczny sen, ta scena, te znajome...

...do Euro 2012, a my jeszcze nie mamy nic, ale jak chińczoki przyjadą to nam w tydzień odpicują cały kraj i bedzie spoko loko :DI w wogóle wszyscy zdali Anglik...

Brunetka. Brązowe oczy, smukła sylwetka. 20 lat. Uwielbia ryzyko, nadal uwielbia.Jest tajnym agentem, bo to u niej rodzinna tradycja. Ojciec taki był, matka taka...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin