.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "2 jaja", strony 271 - 285 z 1003

Moderator: Gratuliere. Das album ist richtig gut. Bill: Sehr gut. Moderator: Wie lange hat es gedauert bis es fertig war? Bill: Das... äh... äh... bis was fertig...

Na Lotnisku. - Myślałam, że mnie wystawiłeś. - Ciebie nigdy. – Wziął od niej torbę. - Jak się dowiedziałeś, że są w Bolton? Czemu moja siostra tu z nim...

Hmm... Ile tego było? Z miesiąc przerwy... Komputer wariuje ale tłumaczyć się nie będę... Haha mam super kumpla! Już planuje wakacje. Wymyślił, że pojedziemy ja,...

Na Istrze :* Wielki powrót! Nie chciało mi się ostatnio pisać, więc proszę, nie krzyczcie na mnie ^^ Lenistwo nie boli choć daje się we znaki. Wracam tu zawsze,...

Jestem. Hehe, ale stwierdzenie.. Po powrocie do szkoły- normalnie.. Standardowy młynek, nic nowego.. Dostałam wczoraj dwie piatki i 6 i mnie to zmotywowalo, dzis...

Piątek zbliża się wielkimi krokami. Jeszcze nigdy nie miałam tak,że budzę się rano i zastanawiam się czy idę dzisiaj do szkoły. Miałam dzisiaj zabójczy sen. Leciałam...

Bilans handlowy w krajach świata (2006) Wskaźnik wzrostu produkcji przemysłowej: - 2% (szac. 2008) Produkty - rolnicze: ryż, cukier, beets, warzywa, owoce,...

dobrywieczor wszysktim. Do matury roku a.d 2010 zostalo ok 74dni. dostałem wyniki matur probnych z polskiego oraz historii. WYNIKI- żenada. najgorzej nie moge...

Znów się spóźniam. Zamierzam coś napisać od tygodnia ale to nie ma internetu to nie mam czasu. Więc teraz. Takie walentynki... Święto miłości a ja ich i tak nie...

Siema! Sorka że nie pisałam przez ten tydzień, ale cały tydzień mieliśmy sprawdzianów. Ale dzisiaj zamierzam bardziej opisać kuzynów i pobyt u nich.  Więc nie...

dziś było bosko ! w zkole nie bylo polowy mojej klasy bo pojechali na narty i akurat nie bylo tych najgorszych osob ! ;D musze wam opowiedzieć ten dzien bo nie moge...

Słuchajcie tego. Pisze do mnie wczoraj Adam: O rany, jakieś 30 studentek dzisiaj do mnie dzwoniło. Wtf? Dzwoni jakaś laska i mówi, żę szuka pracy. Potem druga, że...

*Van Ish w końcu dorwał się do własnej klawiatury i uruchamia przeglądarkę. Na stronie Świętej Edwarzycji, w Zapisach, znajduje jedną pozycję. W pośpiechu przegląda...

Chyba się zaraz pobeczę...Kończą mi się ferie... Ja się z nimi tak bardzo zżyłam. Będzie mi ich brakować ;( Nie wyobrażam sobie jak będę wstawać przed siódmą i...

Troche... A nawet bardzo się stęskniłam za pisaniem... Ale ferie są, więc nie było mnie w domu w ogóle. Może mniej więcej opisze co się działo przez ferie. W...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin