.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Maly", strony 271 - 285 z 480

no i tak... tak to jest, że kiedy dzieją się najważniesze rzeczy to się nie pisze, bo głowę albo SERCE ma się gdzie inndziej. i co? i na czym skończyłam ostatnią...

Ostatnie czasy cos mnie tak jakby przesladuje. Moze to glupie ale np dzisiaj myslalam ze zawalu dostane gdy otworzylam drzwi to w nich bylu ulotki i....to mnie tak...

Oj maly Nicolas... Bylam ostatnio w prefekturze, a tam dwie ulotki, ktorych jeszcze 1.5 miesiaca temu nie bylo:pierwsza pod tytylem "Jestes obcokrajowcem. Chcesz...

Pozdro for moich ziomków. Nie mam co prawda nic ciekawego do napisania więc postanowiłam dodać kilka nowych informacji o us5 i pare obrazków,więc...

pieniadze, cukier a przede wszytskim czas. No dobra ludzie ja sie zgadzam ale dlaczego ta *** chemiczka nie mogla nam dac 3 minuty wiecej na kartkowke? osiwialaby od...

Korzystajac z okazji, Zosia zrealizowala swoj niecny plan i zorganizowala na swej "górce" maly zlot czarownic i czarodziejow :D i znowu byly kielbachy, piwo itd +...

Odcinek 3 Gsy przeyszlam do parku Bill i Tom rozkladali koce,a przy tym pekali ze smiechu.Stalam za drzewem i obserwowalam mojego pieknego czarnulka,choc Tom tez byl...

Wlasciwie moglabym powiedziec,ze pieknie. Odreagowalam to wszystko. Przez caly dzien nie mialam praktycznie powodow zeby sie przejmowac. (OK,omijajac maly...

czesc jestem KASIAI niedlug będe miałapsapekińczyka ... jest jeszcze maly i nie moge bo wziac do domupiszczie , kmentujcie, chętnie ddam was do ulubionychpiszeczie o...

Moze nie jest to jakis wielki konflikt wewnetrzny, spektakularne rozdarcie, ale jednak...Bo z jednej strony, propozycje ekonomiczne Sarka nie sa moze najlepsze, ale o...

Tym czyms jest ozywiscie moj blog. do napisania notki zabieram sie juz trzeci dzien i nareszcie sie udalo. Dzisiaj postanowilam olac mojego nauczyciela z niemieckiego...

Jest cudnie.... Pomimo kryzysow czuje efekty. Tak jak mi napisalas Beautiful, nie tyjemy od kryzysow i jednorazowych wyskokow, tylko od stalych nawykow.Obym tej...

Za oknem mojej okropnej fabryki wspina sie po niebie tecza, a na lace obok pasie sie kilka koni. Jestem w drugim co do wielkosci miescie UK. Chyba tylko w tym kraju...

dzis bylam na komunii u braciszka... nudzilo mi sie wiec wrocilam gdzies okolo 12:30... Gdyby nie moi braciszki i wujek, to bym tam zamarla z nudow xD otoz Adrian...

:) dzisiaj postanowilam zalozyc tego bloga. dlaczego? hmmm.... sama wlasciwie nie wiem... naewt nie wiem o czym on bedzie... taki sobie skromny maly blogig gdzies w...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Maly ‹› oceny ‹› sakura i orochimaru ‹› pro ‹› cozy ‹› ami ‹› hack ‹› black ‹› fm group ‹› faded ‹› Bella ‹› mars ‹› lucid dreams ‹› Sabina LEtowe ‹› kochaj ‹› super ‹› akcje ‹› andie ‹› hentai fairy tail ‹› kuchnia ‹› Jezus ‹› Kamila ‹› Zimowy ‹› spotkania ‹› japan ‹› tokiohotel ‹› party ‹› numer gadu gadu justina biebiera ‹› elo ‹› szpital ‹› diablo 2 ‹› jedni ‹› gady gadu sterlinga knighta ‹› wzor ‹› Sterling Knight- ‹› mio ‹› czasowniki ‹› kody na gre pet party ‹› kod do kasy ‹› zack ‹› siemanko ‹› simon ‹› licznik blog ‹› kyuubi ‹› sex machine ‹› lalka ‹› wesele ‹› yea ‹› sunrise festiwal ‹› jak pisac kod pet party ‹› mamo ‹› osa ‹› bad ‹› 333 ‹› kad

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin