.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "avek", strony 271 - 285 z 487

Siemka !!!Tutaj Agnes =*ok przejdzmy do notki xDmam nowego bloga z Pitiszonem LoLKlik :*Kliknijcie na to a otwoczy wam sie nowa strona xDLoLjeszcze mam starego bloga...

Przepraszam was bardzo,że nie pisałam,ale nie miałam do tego głowy.Jak widzicie mam nowy szablonik i avek.Podoba się wam???Napiszcie w komciach.Nie wiem co napisać o...

  Hej! Posłuchajcie ja mam już dość! Jakiś blog skopiował moją candy! I chyba z tego powodu zawieszę bloga na czas nieokreślony. napewno kiedyś jeszcze...

Ocena bloga www.me.and.my.stupid.life.blogasek.pl   Szablon: Bo$$... Ten misiu jest słodziutki... Sweeta$ny szablonik. (10 pkt)   Avatar: Supcio...

                 Cenniczek !!!       Avek z Hanną...

Ocena bloga: www.ocenki-karolki.blogasek.pl   Szablon: Hmm... Nie wiem skąd wy bierzecie ten szablon... Ten motylek... Hmm... Ale mi się podoba:) Ale...

Ocena nr 6.Ocenia tego bloga.:Szablon 10/10Super szablonikFotki  0/10Nic... : / :  /Notki 6/10 Jedna ale fajna...Komentarze 6/10 ok czytalam..avatar 3/10...

Siemano jestem Olga i mam 13 lat na moim blogu będę robiła na zamówienia szablony na blogi cenniczek xD:Nagłówek (tylko z gwiazdami) - 4 komentarzeAvek- 1...

Siemka wam...dziś zrobie konkurs na naj bloga...Regulamin...1.Jak chcesz wziąść udzial napisz pod ta notka...2.Napisz (*dokladny*) adres bloga..3.Musisz mnie dodać do...

Siemka!!! Na poczatek chciałam przeprosić was ze tak dlugo nie pisalam,bo nie mialam dostepu do kompa   Wczoraj o 19 na disney channel była premiera HSM2,...

Elo...:)   Przepraszam Was że tak dawno nie pisałam notek..:( Ale ostatnio nie miałam czasu...:( Szkoła mnie wykańcza...:( Niestety pewnie ,każdego z Was...:(...

No to nareszcie ktos zgłosił bloga a tak mi się nudziło.A oto adres bloga który zgłosił się kliknij TUTAJ!     Wyjaśnienie...

Cześć To moja pierwsza nocia mam nadzieje że wam się spodoba Na moim blogu będzie o: -Gwiazdach ,,High school musical 2'' -Zdięcia różnych gwiazd -Ich teksty...

Jak zrobic avatar cz. 1.Siemka zrobie instrukcje dlaosob ktore nie maja FotoShop czy Painta Pro Shop 81.Otwieramy painta..2. Ustawiamy na 50x50jak chcecie avek...

Kurcze! Nie umiem :) Chciałam zmienić ten 'avek' ale nie wiem jak mam go ustawić :)) Monika wrrróćć!! Po Kick Boxingu nawet okej .. Oprócz tego iż boli mnie noga xD...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin