.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 271 - 285 z 351

welcome at my nightmare... ...szarosc widze,widze szarosc...nawet moje lzy szare w tym kraju... ...zamykam oczy a pod powiekami kolorowe obrazy japonii...barwne...

własnie wrociłam do domu.troche mi lepiej...byłam na pysznym obiadku u babci, a teraz siedze pod pretekstem tego że sie ucze :].Laura zaczyna mi świrować, ile ten...

Siemno.... Wiem ze przez moje glupie zagapienia co do moich notek sa czasem wkurzajace ale ostni tydzien i jeszczez poprzedni byl dla mnie ciezki..... codziennie...

Pewnie niektórzy z Was wiedzą, ze mam jeszcze jednego bloga, czyli mój pamiętniczek ;) Ten blog to tak jakby rozszerzenie pojej pasji i zamilowana do dzikich kotow....

Wiec tak, ogolnie wsyssko sie rozsypalo. nie wiem od czego zaczac . Dobra no to tak po pierwshe nie przyjaznie sie z Sylwia, w sumie to juz dawno temu powinno sie...

Nie jest dobrze Na razie pisze nie jest dobrze bo nie wiem na ile jest zle Czulam ze tak będzie, widac moja intuicja jeszcze nie zawodzi Az tak bardzo Wyszly...

Tak zaczął się najwspanialszy weekend w moim życiu od dobrych kilku lat zaskoczyłem ja moim przyjazdem i poprosiłem, aby skierowała mnie do jakiegoś miejsca gdzie...

Macie szczęście!! Serio zazdroszcze wam... nareszcie zacznie się tu coś dziać!! HAAAA-HA (w tym miejscu pozdrowie Kasie która robi nas w tzw. SYSUNIE i nie pisze...

glupi ludzie. glupi tytuly,. glupie skandale. glupie dzieci. glupia szkola. glupi giertych. popieprzony giertych. popieprzone wszystko. pojebane miasto. pojebana...

no dobra dzis nie bede przymulac przynajmniej nie zabardzo.. mam nadzieje ze mniej niz zwykle. zaczne od tego ze pogratuluje pewnej mojej kolezance wysokiego ilorazu...

Wiem ze moje notki sż troche glupie ale ja zbytnio nie wiem jak sie w ustawieniach robi rozne rzeczy :PAle bw Ale jak ktos by mogl mi pomoc to na gg : 9248804 JA...

Wpisuje sie nie dlatego że to modne ze wszyscy maja blogi ale dlatego bo ostanio stracilam najlepsza przyjaciolke przez glupie plotki i teraz pozostalam sama ze...

nosze gdzieś w sercu nienawiść wielką do mężczyzn.jakoś tak jest w moim życiu, ze łatwo jest wyciągnąć z niego wniosek, że chłopcy, faceci, mężczyźni, dziady to...

Myslalam ze jest OK... ale nieeee.... niestety.... niby wydawalo sie fajnie.. ale ta wiadomosc... nie no dzieki.. 'przyjacielu'.. ja pierdziele.. nie chce tego tak...

Ale to wszystko głupie.Moje uczucia mnie doprowadzaja do szału.Ciągle zadaje sobie dziwne pytania,na ktore nikt nie zna odpowiedzi. Co to jest milosc? Jaki jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin