.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "kocham go", strony 271 - 285 z 21024

Nazywam się Damian Mogę powiedzieć o sobie tyle ,że jako nie liczy umiem powiedzieć komuś prawdę w oczy nie muszę przed nikim udawać kogoś kim nie jestem Z moich...

Heh to trzecie notka dzisiaj, ale ta bedzie wesola:) Kochanie! Dziekuje! Dziekuje ze jestes, ze mnie wspierasz i nie opuszczasz w...

Ja ciebie kocham! Ja ciebie kocham! Ach, te słowa Tak dziwnie w moim sercu brzmią. Miałażby wrócić wiosna nowa? I zbudzić kwiaty, co w...

Ciemną nocą w świetle gwiazd widzę twoją radosną twarz. I kocham te gwiazdy, bo świecą na niebie i kocham te gwiazdy, bo w nich widzę Ciebie!

Kocham Cie Bialy tesknie,  kocham i nigdy nie  zapomne...                    ...

Jesteś dla mnie wszystkim :*Tomuś :** Jesteś najwspanialszą osobą jaką kiedykolwiek zdążyłam poznać... moją pierwszą i jedyną miłością... która będzie istniała...

Kocham czy nienawidzę? zadajesz mi to pytanie... a ja nie umiem odpowiedzieć.. widzisz łzy.. pytasz dlaczego płacze.. nie umiem odpowiedzieć... nikt nie umie mi...

"Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie...

Mam najlepszą Nagrodę jaką tylko można mieć. Moja Nagroda jest dla mnie idealna. Marzyłam o niej już od dawna i teraz moje pragnienie się spełniło. Moja nagroda ma...

Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham. Gdy jestem w Twoich ramionach pragnę pozostać w nich na zawsze. Tylko przy Tobie czuję się najlepiej :* Tylko z Tobą mogę...

Kiedyś było pięknie tak Stworzyliśmy własny raj Wszystko było jak ze snów Świat wyglądał wokół nas Tak się kocha tylko raz Mocno do utraty tchu A potem...

likier666 @ 26 listopada 2007 22:52:00 pierwszy raz w czasie naszej znajomosci poprostu nie wim co napisac.. bo to ze naprawde łądnie i uroczo tu wsyzs to oczywiste...

Miałes byc przy niej... Miełeś byc na każdy znak Takiej dziewczynie do nóg sie zuca cąły swiat Na każda chwile miałes jej przyniesc Powietrza przejrzystego...

Tak sobie dzisiaj myslałam.. że jakos szybko mi ten czas ostatnio leci^^ W sobote gadalam, że czekam juz na sobote ^^ A teraz, jeb dup, ciul...środa już jest. Jutro...

Znowu wiersz ze strony www.serducho.pl Myślami wciąż wracam do Ciebie kochanie, codziennie nie daje mi to spokoju, codziennie budzę się z tą samą myślą ... że...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

kocham go ‹› TEST ‹› asia p ‹› bob ‹› MRS ‹› hiv ‹› male ‹› niekoniecznie ‹› imie ‹› mia ‹› chu ‹› faith ‹› wolny ‹› inna blog 4u ‹› psychika ‹› zmierzch 1 ‹› marek cie ‹› blokowanie ‹› rudy ‹› joe ‹› trans ‹› kod do kasy ‹› brown ‹› Seks z psami ‹› dont ‹› 000 ‹› Sex list matki do syna ‹› pati rogal ‹› pomocy ‹› 16 nago ‹› kot ‹› smutne opsy ‹› dieta ‹› Soul ‹› sex sex sex sex ‹› szablony z justinem bieberem ‹› fgh ‹› mada zakupy morze imvu ‹› mama syn i ojciec sex ‹› Cipki pietnastolatek z bliska ‹› martwiczo krwotoczne zapalenie trzustki ‹› nude lolita ‹› d gray man ‹› avril lavigne ‹› gif ‹› unusual-you ‹› mord sith ‹› blue system ‹› miss w ‹› black rabbit ‹› Syn mama ‹› BARBARA ‹› fit ‹› santa maryja ‹› szkolny SWAG

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin