.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mord", strony 271 - 285 z 477

For Saori ^^ Siedzi Mikołaj na wielkim fotelu ( Filip K. xD Królik Bożonarodzeniowy xDDD) Wokół niego tłum zdałnionych dzieciaczków. - Hohoho! A teraz dzieciaczki...

Ninika Siedzęęęę sobieee saaaamaaa i złyy huuuumor Maam ooodd raaaaanaa…*chlip* Nikt mnie już nie kocha! *smarka w rękaw* Deidaaaaraa mniiie niiiie koooochaa...

Cóż... No... Słodko xP Zapraszam do czytania. *** Mel znalazł sobie stolik w rogu stołówki. Usiadł spokojnie , uśmiechając się. Rozejrzał się po sali. Na...

Potwór Spod Łóżka posiada brata. Podczas zielonej szkoły kochany braciszek zadzwonił do niej i zwalił z nóg następującymi wypowiedziami: Potwór Spod...

A to dla tych którzy uważają, że diabeł nie ma duszy: " A więc wytrwałość, waleczni zdobywcy! Bo śmiało zwać was mogę zdobywcami, Gdy z wielką armią własnych...

„Śpij nędzny głupcze, bezwstydny, ciekawy! Za coś lepszego wziąłem cię; co robić? Widzisz, że szkodzi gorliwości zbytek.- Rąk nie załamuj, uspokój się,...

Łoch xD. Przepraszam was serdecznie za taką długą przerwę. Nie miałam neta, no kurr... droga przez mękę, że tak powiem. Ale wreszcie mamy już bezprzewodowy, dwa...

Kiedyś jeszcze w liceum zacząłem pisać taką głupią powiastkę o głupim wieśniaku, który rusza świat zdobywać, chociaż ani mu to nie idzie za dobrze, ani motywacji ku...

Z dala jeszcze było czuć spaleniznę i widać dym oraz wysoki płomień. Widocznie strażacy jeszcze nie uporali się z pożarem. Mitsuko zatrzymała samochód gwałtownie...

Popukaj rosół, czyli Bura analizujeEnjoy!I rozdziałek - Zakupy!!! Hejka!!!! "No nareszcie koniec wakacji i muszę się pakować do Hogwartu. Trzeba iść na...

Są takie słowa którymi obecnie się tylko mordę (żeby nie powiedzieć dosadniej: dupę) wyciera. Nasi praojcowie mówili „Honor i Ojczyzna” walcząc o...

Część1:Co to za zastępca..... Zadzwonił dzwonek na lekcje...Mieliśmy właśnie Niemiecki...Słyszeliśmy że mamy jakiegoś młodego zastępcę który ma jakieś 17 lat....Ja...

Cóż. Robię sobie przerwę. Nikt mnie nie lubi :(. Wszyscy mnie tylko krytykują. No, ale nie będę się czepiać. Może rzeczywiście piszę do dupy? Ja umiem pisać tylko......

Moje studiowanie zakończyło się na wspomnianym w poprzedniej notce feralnym poniedziałku. Przez następne trzy dni nie byłam na zajęciach, a w piątek tego samego...

Z sesją zrobiłem com mógł, więc się upiłem z czystym sumieniem. Jak jestem pijany, to jestem automatycznie szczęśliwy: bo taka jest właśnie istota tego mechanizmu, że...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mord ‹› dom ocen ‹› jani ‹› opowiadania matka i syn sex ‹› swiat mroku ‹› porady ‹› niby brunetka ‹› leki ‹› alexz johnson ‹› nude kids ‹› elo ‹› ja w akatsuki ‹› mamy-siebie ‹› aqua ‹› przepis ‹› sex kobiet ze zwierzętami ‹› tape ‹› adwokat ‹› udana ‹› hard ‹› focus ‹› opowiadania gejowskie ‹› cozy ‹› gole laski ‹› hermiona draco erotyczne ‹› army of lovers ‹› blog 27 ‹› naruto-sasuke-sakura ‹› tayoma ‹› babe ‹› andrzej zy ‹› asia p ‹› ojciec ‹› potrzebna ‹› Husky ‹› Sex Z psem ‹› kody polskie na kase na pet party na nk ‹› Ola-truskawka ‹› public ‹› goodgame cafe ‹› opcje binarne ‹› ana ‹› akt ‹› CIPKA DODY ‹› vari ‹› kot ‹› gram ‹› pierwszy ‹› wine ‹› Dama ‹› program ‹› tomasz ‹› emma watson porn ‹› Richard ‹› rila

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin