.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysli", strony 271 - 285 z 1977

dziś już wiem ...miesiac w Polsce był najgorszym przezyciem dla mnie...miliony wspomniń nawiedzały mnie codzinnie..uciekłam by nie mysleć a i tak cała droge...

Nie umiem uporządkować swoich mysli. Brakuje mi celów 1. nie marnować wakacji na 14 godzinne spanie i bezsensowne  logowanie i wylogowywanie z fejsa. 2....

Lida TeaPack - na pewno, niezbyt przyjemnie budzic sie rano i patrzac na siebie w lustra myslec 'Juz jutro naprawde przestaje zrec, usiade na diete i zaczne uprawiac...

Kochani. Dziś piszę aby przekazać Stefie wiadomość jak sądzę ważną. coś mi się popsuło i dlatego tak dziwnie wychodzi mi to pisanie, ale nieważne. Stefo Twoja teoria...

jak zaczac? czy zaczynac? po co to robic? przeciez i tak nigdy tego nie przeczytasz. zadne zdanie wystukane na tej malej klawiaturze nie ukaze sie Twoim...

Często nie wiem jak mam zacząć pozbierać te wszystkie mysli w jedną całość i zapisać je niebieskim atramentem na białej kartce   często nie wiem co mam...

Dobrze,mamy marzec już, więc wakacje są bliżej, ale nie oto tutaj zapewne chodzi, bo chodzi oto, żeby nie mieć 1 na semestr. Ostatnio dosłałam 4 z matematyki, dalej...

Co to takiego masakracja. To taki stan umysłu w którym jestem właśnie teraz :) A czy uwaza pan, ze przez trzy dni, byc moze. Jeszcze trzy dni, i to wiecej niz...

hmmm mysli obledne, zero uczestniczenia w zyciu, zero ciepla, stres, chec zamkniecia sie w swoim swiecie...............nastala rzeczywistosc ..... nie wiem jak to...

bezwzględność swiata wobec uczuc ludzkich, narusza juz i tak zaburzony porządek. zdegradowane mysli tłoczą się gdzies i nie pozwalają zasnąć, nie...

Taaaaak.. przydałoby się nam cos nowego.. Tylko co??? piosenka nie dość że zdrożna to jeszcze przerażająca. Kto na mysli? Pozostaje nam się jedynie domyslac......

te mysli nie są już takie pewne te mysli nie są już takie jak kiedyś te mysli co dzień mi towarzyszą jak dniu słońce, jak gwiazdy nocą w tych myslach jest pełono...

Nie możemy być niczego pewni. Wszystko, co tu widzielismy, i o bożym świecie niepamiętający. Następnego dnia w łóżku ze złości na myśl, to ostatnie slowa, jakie sobie...

przeanalizowałem wszystko, nic nie jest takie jakbym sobie zaplanował. Za mało determinacji..?? Nie wiem, co to za stan, wiem że CHCĘ, ale po co to  "ALE". Nie...

Lilith powstała, nie została urodzona nigdy. Jej lata nie mają wartości ziemskiej, tu powinna mieć 20. Na prawdę ma ponad 200lat. Stworzono Ją jako Anioła. Dano...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mysli ‹› true ‹› Dolls ‹› prywatne fotki ‹› pokazy ‹› sny ‹› fma yaoi pl ‹› any forgiveness ‹› 103 ‹› pawe ‹› stan ‹› 14stki nago ‹› magiczne ‹› kacper ‹› mamie ‹› sweet angel ‹› gumi ‹› team 7 ‹› lucky ‹› rose ‹› misia ‹› big bnag ‹› CSI ‹› chill ‹› Pali esy ‹› andrzej zy ‹› twoj blog ‹› ufo ‹› nova ‹› muj ‹› zac ‹› william ‹› maj ‹› projekty kuchni ‹› dante ‹› malfoy i granger love ‹› anna maria ‹› skype sex ‹› o szkole ‹› numer gg dzastina bibera ‹› frank ‹› taty ‹› mira ‹› osa ‹› lil ‹› komentarz ‹› naga ‹› wiersze erotyczne ‹› love ‹› Naruto i minato ‹› sex w luzku ‹› darmowe szafiry na nk-pet party ‹› lineage chaosu ‹› pet party polisz ‹› wiersze dla mamy ktorej juz nie ma

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin