.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "smierc", strony 271 - 285 z 330

zatracilo // znalazło // wygrało (On!) 1.RETROSPEKCJA -->bylo i być już nie chce!!! Zabiłam siebie bo nie umiałam ze sobą żyć... z...

Niedzielna noc, na tarczy zegara dobiega pólnoc. Sprawdzam jeszcze raz, tak jest za 5 dwunasta godzina duchów hmmm..... nie zastanawiajac sie dluzej postanawiam...

Dlaczego wlasna rodzina potrafi tak bardzo ranic. Co oni moga wiedziec o mnie? Zupelnie nic kompletnie nic. Czasami mam jej poprstu dosyc. Czasanu bardzo nienwiwdze....

Jestem zmeczony.. juz nawet nie pamietam kiedy ostatnio sie dobrze wyspalem.. szkoda ze w swojej zlozonosci, nasze ciala sa tak kruche i malo odporne... Biologiczna...

Dlaczego całe zycie musze byc sama? Dlaczego samotnosc jest moim przeznaczeniem? Zyje z samotnoscia caly czas. Ale kiedy przchodzi dzien w ktorym kogos trace na...

Co mam zrobic by poczuc sie lepiej. By zaczac wierzyc w to co ma sie wydarzyc. Zaczac darzyc do dobrych rzeczy. A nie mysli na złe.. Nie radze juz sobie z tym...

Trudne bylo moje życie. Najpierw smierc mego taty potem dziadka . Potem ktos jakby postawil mur między mna a rodzina. Musialam odejść do domu dziecka .póżniej cale...

Dzieki Olgu za ten wieczor !:DDDD Wcale nie bylo nudno, nie ?:< Juz wiecej nie jem słonecznika bo mam teraz dziwnie w ryju ;] Nie chcialas mnie odprowadzic i...

nie potrafilam się oprzec. wlasciwie nawet sie nie staralam. i nie mam zadnych glupich wyrzutow sumienia! nie jestem na siebie zla. nie ubolewam nad tym, ze jestem...

Kiedys było zupełnie inaczej. Pokopane zycie. Ciągle sie pesze przed ludżmi którzy mnie nie znaja... Pytania o rodziców.... Co ja na to poradzę??? Nie umiem...

Totalna kicha.... Wiec jak zawsze zaspalam wstalam o 7.53 i szybko pobieglam pod przysznic bo na 9 rozpoczecie a fryz, makijarz i wogole....;] Bylam jak blyskawica...

...:::MOJE ZYCIE TO IDEALNY CMENTARZ UMARłYCH NADZIEI:::... ...:::ZłY DOTYK BOLI PRZEZ CAłE ZYCIE:::... ...:::KIEDY MNIE JUZ NIE BEDZIE NADEJDZIE NOWY, LEPSZY...

Jedenaście Satanistycznych Zasad dla Ziemi: Nie wyrazaj swoich opini lub rad, jezeli nie jestes o to proszony. Nie zwierzaj sie ze swoich problemow innym, chyba...

1. Chlopaki rania nasze serca a pozniej chcea je reperowac ale my nie dajemy się zlapac na to samo jeszcze raz .mu jestesmy silne i niedajemy się chlopaka oni to tak...

W tej chwili do pokouj weszli rodzice -Nie wiem czy pamietacie ale dzis lecicie do norwegi-powiedzialy nasze mamy -O boze zapomnialam na smierc-krzyknela Pam -No...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin