.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "smutna", strony 271 - 285 z 2165

Zacznijmy od tego, ze odszukanie jak sie dodaje notke zajeło mi dłuższą chwile... nie wiem co jest z tym serwisem ale ilość możliwości przypomina wybór jakiejś...

- Kurwa – przeklęła Kamila potykając się o kolejną koszulkę rzuconą na ziemię. Cała piątka oderwała swój wzrok od telewizora. - Co się stało? – zapytał...

kiedys tak, ze zaufaliscie komus, daliscie mu szanse, a ten ktos was wystawil, a potem jeszcze obrocil wszystko tak, ze wyszlo na to ze to wy jestescie ci zli ? Ja...

A tym się zajmuje na geografii xD Milczenie   Wystarczył jeden gest nie tak,  dwa słowa za dużo powiedziane,  aby nasze serca stały się...

chciała wrócić do tych normalnych chwil,tak prostych, lecz wiele dla niej znaczących.              Zaufanie. To świadomość,...

bo miłość to dla niektórych zbyt wysoki poziom .bo tak nie wiele potrzeba , by na jej buźce pojawił się ten słodki uśmiech...

Dobra, przeszło mi. Ok. Jest dobrze. Dla wszystkich. 1. Nie jem. 2. Uśmiecham się do wszystkich. 3. Nie uprawiam seksu z nim, nie myślę o nim, wycinam go. 4....

Nie chcę, abyś był we mnie szalenie zakochany.Zakochanie to nie miłość. Chcę, abyś mnie kochał - czasem rozsądnie,czasem spontanicznie, nie rzucił dla mnie świata,...

              mój zapach i włosy i kolor lakieru,wiem, że gość jak tylubi każdy szczegół...

Psychiczna bariera, lęk, postawiony opór. Zastanów się, nie podejmuj pochopnych kroków.Nie wiem, kim naprawdę jesteś, ale i tak Cię kocham. To musi być...

pisze bo to mnie uspokaja, umożliwia wylanie z siebie emocji ale po cichu liczysz ze przeczyta to ktoś odpowiedni .

Mai biegała wokół, starając się wbić zatrutą igłę w jednego z uciekających przed nią dzikich psów. Nuciła przy tym melodię zasłyszaną podczas jednego z codziennych...

W piątek czyli dokładniej 28 stycznia przyszłam do domu ze słodyczami miał być poczęstunek żeby mama nie widziała  bo miała być niespodzianka i od razu pobiegłam...

 Witajcie przepraszam że tak długo nie pisalam  ale życie tak szybko sie toczy że nawet sie nie spostrzeze czlowiek kiedy przychodzi nastepny dzien .I tak...

Początek pierwszego działu jeśli będę miała dziś wenę dodam resztę wieczorem.  Od dwóch dni była szczęśliwa. Pogodziła się z przyjacielem....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin