.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "blog marcinkiewicza", strony 29176 - 29190 z 29536

Witam na moim blogu! Mam nadzieję, że z powtotem. Niewiem co by tu pisać bo nie mam za dużo czasu. Oki szybko przejdę do tematu: na moim blogu jutro będzie sklepik...

Cześc ziomusie. Oto pierwsza notka na moim blogu. Jak już jest wspomniane w tytule będzie to blog o Tokio Hotel i jednocześnie antyblog zespołu Blog27. Tak więc...

I jest blog ruszył pozdraiwam :)

Nom więc tak :D Założyłam sobie blogaska jak widać (DuMnA) :P hehe :D Fajny no nie..??? Wieeeeeeem.... Będę tu sobie pisać coś nie coś mam nadzieję że w miare...

siemka witam na moim nowym blogasku mam nadzieje ze sie wam spodoba to moj pierwszy blog w tym serwisie ale mysle ze jakos sobie poroadze:P Bedzie tu wiele ciekawych...

A oto dowód wywiadzik przeczytajvcie koniecznie Dziennikarz: Właśnie spotkaliście sie z zespołem Blog27. Co o nich sądzicie? Bill: Dobrze, że mieliśmy ze soba...

no nie wiem co tu napisac.... hmmnnn..o co tu chodzi nie ja nie kapuje blog4u..:/ wejdz na tusias.blog.onet.pl

Oto mój Super Blog zapraszam na moje drugie blogi adresy w ramce z linkami

Witam wszystkich o ile ktoś tu w ogóle wszedł...Nie będe tu zbyt często dawać notek bo na pewno nie będzie mi się chciało...osobiście wolę myloga i blog.pl od jakichś...

Hej jest to mój kolejny blog. Jakoś dziwnie bo na starym nie chce mi sie otworzyć panel ale jakoś to wytrzymam. W związku otwarcia tego oto bloga urządzam konkursik....

Wiec...kolejny blog:P,tamten usuneli,bo jak stwierdzili porzucilan go:P ale to nie prawda:)poprostu jakos czasu nie mialam zeby cokolwiek tam pisac:P Postaram sie...

Chyba nigdzie zbyt długo nie zagrzewam miejsca... To już kolejny blog...

Nazywamy się Emila i Marika . Jest to nasz pierwszy blog i postaramy się , aby był on COol !!Na początek kilka fotek Britney i Shakiry !!Tekst...

Tekst pogrubiony Siemanko!!! Mówią na mnie Britney i wy też się do mnie tak zwracajcie. Mam 16 latek i mieszkam w Kielcach. Otrzymałam mega duży prezent od losu to...

Wreszcie powstała nasza strona, na której będziemy mogly nie tylko rozwijać nasz metabolizm ale także uczyć się różnych ciekawych rzeczy od siebie nawzajem...hihi...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin