.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 2911 - 2925 z 3155

3 egzaminy za mną - jeden zdany, z dwóch kolejnych mam wyniki w poniedziałek. To był najgorszy tydzień w moim życiu, a właściwie dwa miesiące. Chyba nigdy jeszcze...

Jak donosi Ojciec Dyrektor w jednej ze swoich audycji, należy bezwzględnie zakazać amerykańskich bajek w Polsce. Otóż czujne oko Ojca spostrzegło to, czego cenzura...

cześć dziś napisze troche o rihannie Nie ma nic lepszego niż energetyzująca, karaibska, muzyczna siła w połączeniu z piękną i młodą Rihanną, urodzoną na...

Jak na razie jeszcze jest dobrze, pewnie za jakies 2 tygodnie się zacznie. Ale przecież wszystko jest dla ludzi. Więc staram się myślec pozytywnie, żeby się nie...

To ja... jestem wkurwiona na maksa! moja najlepsza kumpela pomagała mi w "zdobyciu" pewnego chłopaka... gdy powiedzialam jej ze juz mam go gdzies ona stwierdzila ze...

Dzień po imprezie. Nessta ma wielkiego kaca. Czas wstawać. - Łooo boże – runęła powrotem na łóżko. Rzeczywiście, to był potworny kac. - Szz…W mordę....

1-10 1337 - Leet, z ang. fon. Elite - Elita/elitarny 224 – Today, Tomorrow, Forever – Dziś, jutro, na zawsze 2B||!2B – To Be Or Not To Be...

nielubie trzecich klas gimnazjum niech sie fuckają nie mają szacunku napewno nie dam się skocić będę chodzić z grupą:) Fuck trzecie klasy gimnazjum nr 1...

Tak , to dziś ten piekielny dzień . Godz. 9:00 akademia , na której zobaczyłam nowe mordy tej budy , ojj wiele osób z gimnazjum nr. 11 ;] Spotkanie się w klasie z...

Psy: Abaj, Abdullah, Abi, Abil, Abram, Adar, Agat, Agis, Afro, Ajaks, Akryl, Aksamit, Aksel, Albi, Alf, Ali, Alik, Alom, Alojzy, Amant, Amber, Amel, Ami, Amis, Amon,...

MBrother Trebles jamal-policeman BLOG 27-HEY BOY BLOG 27-...

Ostanie dni wolności ;( ;) Ale nie narzekam, potem będzie ok. 4 miechów wakacji. Jak dobrze pójdzie oczywiście (a pójdzie dobrze ;) ). Teraz pracuje dzielnie jako...

No i co 1 WRZESIEŃ Zum Geburstag Viel Gluck Zum Geburstag Viel Gluck, Viel Gluck zum Geburstag , Zun Geburstag Viel Gluck!!!!!! No to może ja też szczele jakieś...

[Intro] Lalala, lalala, lalalalala, Ohhh (You know, I never felt like this before) Lalala, lalala, lalalalala, Ohhh (This feeling's like so real) [Verse 1]...

Fuck...wstałam o 8 jak jakaś pojebana nie wyspałam sie a przecież już koniec wakacji=( wiec trzeba skorzystać Zaczne chyba od tej najbardziej zajebistej wiadomości...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin