.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 2911 - 2925 z 3210

K- (K) Masz rację, nie ma. H- (westchnienie) No i co. K- Jestem rozebrany! H- Podnieca cię to? K- Jo ,jo, jo! A wiesz, że jestem od ciebie o rok młodszy, tylko,...

Matka z córeczką przechodzą koło kościoła. Matka mówi do dziecka: - Patrz córeczko, tu jest dom Boży. - Ale mamo, Bóg mieszka w niebie! - Tak, ale tu prowadzi swój...

Dam wam pare teledysków Beonce i Sean Paul Baby Boy Sean Paul Temperature Mezo Sacrum Vanilla Ninja Dangerzone Narayie starczy. Klawiatura mi sie psuje...

Ten wiersz jest dla Ali: -Kurwa!- Słowo, -Fuck U!- To twoje emocje.. -Wal sie!- -Pierdol sie!- To twoje życie. Chociarz na zewnątrz jesteś jak lód, Z...

Siemka dziś na tym własnie blogu daje pierwszą note. Na tym blogu bedą konkursy i teksty piosenek. Jak bede miala dobry nastruj to dam muzyczki. Zapewniam ze...

AZIZI Crew AZIZI to obecnie czołowa polska grupa tańca breakdance i jedna z najlepszych tego typu w Europie - świadczą o tym m.in. zajmowane miejsca na festiwalach...

Siemka ;* Jestem Oliwia mam 13 la i mieszkam w Zgozelcu-tak tak w Zgorzelcu w tej dziurze ^^ Interesuje sie j,niemieckim,sportem min.piłka nożna i siatkówka,a także...

Siema. :* Niedługo rusza program telewizyjny 'Klassik Kidss' i... Bill ma być PREZENTEREM tego programu. Śmieszne? Ojej. Mi się ten pomysł nie podoba. Ja...

Na przełomie 1995/1996 ukazał się jego debiutancki album, Infinite w nakładzie niespełna tysiąca egzemplarzy. W 1997 na olimpiadzie rapowej Rap Olympics w Los...

Na przełomie 1995/1996 ukazał się jego debiutancki album, Infinite w nakładzie niespełna tysiąca egzemplarzy. W 1997 na olimpiadzie rapowej Rap Olympics w Los...

Sama już nie wiem czego chcę Jesteś głupim debilem... Olewasz mnie A dzisiaj... Co ty ludziu walony wyprawiasz! Spokojnie se stoję A ty mnie bałamucisz Nie...

Teraz zmieniam tylko szablon. Nic nie piszę. O fuck, już napisałam. No trudno. Tą notke wsadź se w dupe, czytaj tą niżej. I słuchaj muzy. Ja lecę pomagać w remoncie w...

Rano obudziłam się bez ciebie Leżałam sama w gorącym łóżku Była szósta rano Nie chciało mi się wstać Tak więc zostałam w łóżku Myślałam o tobie W końcu...

Łiiiii cuzzi *_* mam już neta xD. A tak po za tym to zapraszam na kolejną notkę. Pozdrawiam wszyyyystkich ludków którzy zadają sobie trochę trudu i komentują mój ff!...

~~CzAt z TOLĄ Z B****27~~ fankab27: TOLA KOCHAM CIE Moderator: jest już Tola, zaczynamy Blog27_GoscMTV: Cześć wszystkim tu Tola, jak się macie? ona_to_ja_warsaw:...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin