.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 2926 - 2940 z 3155

OMG!! OH MY GOD!! So... I’m so annoyed and thing that made me angry is very trivial:/ People... yes, people annoyed me... not everybody but some who says that...

-Martyś Wstawaj!!!. Krzyczy Natasza. -Daj spokuj jest Sobota... -No właśnie dzisiaj idziemy na koncert Tokio Hotel!!! -O fuck! Czemu wcześniej mnie nie...

wrr bez głupich przywitań w moim powalonym stylu .. notka bedzie po to żebym sie wyżyła.. poszła bym w cholere ale nie moge ;/ mokro, zimno i szaro .. na...

Hejka! Jestem Olga ale mówią na mnie Alex. Więcej o mnie na moim blogu Nastolatka. Koffam MUZYKĘ Seana...

Thought I might get a rocket ride When I was a child but it was a lie That I told myself when I needed something good At seventeen, had a better dream. Now I'm 25...

Kolejny facet powiedział mi, że chce ze mna być… Fuck, to już trzeci.. I co ja mam z tym zrobić? Cholernie nie lubię takich poważnych rozmów w stylu...

"Be my bad boy, be my man Be my week-end lover But don't be my friend". Normalnie zgadzam się z tym zdaniem. A czy kiedyś tak będzie? Nie wiem. Wiem, że...

I love gossips... (I’m kiddin’)... when I surf in the internet (I do it every day) and some informations I read by accident ‘cos internet is a big...

Ja już tak nie imprezuje :/ N E V E R!Poporstu umieram,ale jak nigdy do tej pory. Koniec, to nie na mojej nerwy i zdrowie. Serio, trzeba inaczej zacząc imprezować...

BARDZO, BARDZO chciałam WAS przeprosić, że tak dawno nie pisałam notek... MYŚLE, że mnie rozumiecie bo przeciż są(jeszcze)i były wakacje... Tylko...

Witam... :) Niestety musiałam usunąć swojego wcześniejszego bloga na onecie, ponieważ dostał się w złe łapy... :/ Musiałam zakończyć, a co najgorsze usunąć......

Uh la la la Uh la la la la la la La la la la la la la la uh la la la I love you baby Uh la la la la stay with me Uh la la la I love you baby Uh la la la la...

teksty bloga Hey Boy Who`s the bum cuzzin` along in your hi fi Stackin` d` hits wid` songs we d` swingflies Blog 27`s the bomb and you know why None of this ill...

Nagle poczułam czyjąś rękę na ramieniu.Nie chciałam się odwracać ,ale ten ktoś powiedział: -Rozumiem...-w tym momęcie usłyszałam głos Toma. Wtedy usiadł obok mnie i...

Uczelenie od środków CHEMICZNYCH :> Ale od czego??? Przecież wszystkiego używam tak jak zawsze (hmmm). Może faktycznie ten impregnat mnie uczulił (?!). Cóż smyczki...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin