.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "blog gej", strony 29611 - 29625 z 29650

Hej ... będzie to blog o fotkach ... więcej narazie nie będe pisać ..tylko przysyłajcie do mnie różne foty ...coś w rodzaju krajobrazów i takie tam =) pap =*Tekst...

Ello zioomy!! To jest mój pierwszy blog na tym serwisie i jeszcze nie bardzo wiem o co tu chodzi. nie wiem jak się zamieszcza obrazki :/ Narazie kończę, jakby ktoś...

No więc założyłem bloga! Świetnie, bo właściwie to nie lubię blogów. Co mnie interesują wynurzenia innych ludzi i ich głębokie przemyślenia, bądź to natury ogólnej...

Sam się zastanawiam dlaczego założyłem ten blog?. Pewnie dlatego zeby yście bili zadowoloeni.

Wacham się czy nie założyć forum do tego bloga,ale boje się że niebędzie użytkowników. ----------------------------------------------------- o forum pisać...

Blog głównie poświęcony Realowi Madryt i lidze hiszpańskiej Real Madryt - Cádiz 3:1! Któż z kibiców Blancos nie pamięta meczu z Cádiz CF, rozegranego pod...

SieMka nazywam się kamil (BeLmO) może mnie znacie a jak tak do tajcie komenta będzie zajeb !! zapraszam na blog mojego najlepszego kumpla!! TuTaJ i na baśki ...

Wpisujcie sie do księgi i komentujcie troche bo ten blog jest pusty i chcem żeby troche ruszył do przodu ..:( wpisujcie sie bo tutaj jest tak cicho.. narazie spadam :(

Mam nadzieje że blog wyszedł ale jeszcze zrobie sonde i dodam linki i avantar.Jestem w Myślenicach pod zakopanym.Jutro łukasz na basen na kebab i do sabiny. Gram w...

ten blog będzie o th ale to mój pierwszy blog tu więc jeszcze nie mam szablonu mam nadzieje że poczekacie hihihih

Siema wszystkim. Załorzyliśmy nowy wspólny blog, ale stary nadal obowiązuje jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej to piszcie na adres djteamgoledzinow@vp.pl.

Siemka!!!! To jest moj kturys z kolei blog :) lecz pierwszy z serwisu blog4u...Jeszcze sie nie obeznałam zbytnio co ,gdzie i jak tutaj jest ehhe ale mam nadzieje ze...

No niestety...to już mój trzeci blog od wakacji...pierwszy był do kitu , drugi padł . Mam nadzieję, że ten się utrzyma trochę. No i zaczęły się ferie. Na brak nudy...

Siemka ... To jest pierwsza notka na moim blogu :) Narazie blog jest ubogi bo nie mam czasu posiedzieć nad HTML-em :P. Wkrótce napisze pierwszą sensowną notkę :D....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin