.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Pustka-we-mnie", strony 16 - 30 z 1676

amotne popołudnie i wieczór... "Życie jest jak bitwa-niekończąca się gonitwa, ostre jak brzytwa." Oczy widzą, one chłoną... One pamiętają każdą chwilę... Proszę,...

.. All I need is a bitter song.. To make me.. better.. much better.. Pustka.. Moja Dzidzia Mala.. Nie ma juz jej.. Nie ma.. Zostalam sama.. :( Dlaczego!...

` ... Martwa pustka zgasła już na niebie ostatnia gwiazda to dla ciebie zapoznaj diabła on was dokarmia więc żyjcie chamy ! Seks kurwy dragi – prawda dla...

Dawno nie czułam niczego podobnego. A jeśli nawet, to nigdy w takim natężeniu. Czuję cholerną, pożerającą i porażającą pustkę. Przegrzebałam całą apeczkę, niestety...

Pustka. Cisza której nic ani nikt nie zakłóci. Słysze bicie swojego serca, Szmer myśli plątających się beztrosko, Wiatr przelatujący obok. Pustka. Z jedną łzą...

Bol - Ty wiesz co to za okropne uczucie Strach - Ty wiesz jak bardzo człowiek sie wtedy boi Cierpienie - Ty znasz doskonale jego smak Strata KogośBliskiego - Ty...

Nie macie czasem wrażenia, że wypełnia was wewnętrzna pustka ? Że chcielibyście coś zrobić, coś pożytecznego, ale nie wiecie co i to was...

Czuję pustkę wokół siebie. MOże nie teraz, aczkolwiek jak jest słońce, wystarczy przejść się ulicą. Wszędzie zakochani, ten żar w ich oczach, ten błysk kiedy na...

"Taka ogromna pustka istnienia, Boję się nocy , bo ona jest wyścigiem myśli, Trwa bez końca.. Czujesz?! Tęsknota przepełnia serce, Rozrywa umysł. Bezsenne noce,...

Po długiej kąpieli, zasiadam z wielkim kuflem, z takim wysiłkiem ukradzionym w knajpie, pełnym piwa. Odpalam papierosa, kładę palce na klawiaturze i… co ja mam...

Pustka zniszczyła już świat niejeden. Wchodzi nawet przez zamknięte drzwi. Co ma na celu już sama nie wiem. Może po prostu boi się bezczynnie żyć? Nie pozwolę...

Totalna pustka w mojej glowie , po prostu nie mam pomyslu na notke , konkretnie ; wogóle nie mam wenny tworczej , i pewnie spowodowane jest to tym ze jestem chora i...

...hmm..ten weekend zapowiadał sie w miarę normalnie...ale niestety było inaczej;/najpierw piątek,cały przespany;/ sobota jeszcze w miarę... poszłam do niuśki bo...

"Posłuchaj proszę mnie, Chcę ci powiedzieć chociaż nie mogę znaleźć słów I nie uśmiechaj się, Gdy chcę ci powiedzieć, Że najtrudniej zapomnieć mi radość...

Czasem ogarnia mnie przerażenie. Dzieje się to gdy odwiedzam jakiś pub, klub, czy dyskotekę. Nie, nie ja znam doskonale dzisiejszy świat! Nie przerażają mnie więc...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..111 112

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Pustka-we-mnie ‹› aha ‹› pogoda ‹› fotki dzieci ‹› Eminem ‹› vamp ‹› poznajac siebie ‹› milimalizm jest w cenie ‹› nowy ‹› kolorowe oceny ‹› test h2o ‹› praca ‹› gif 50x50 ‹› zbyt-zywa ‹› draco hermiona ‹› jaka ‹› recenzje ‹› Clean ‹› real ‹› how many aybe give one cloud ‹› agnieszka drywnicka ‹› program ‹› ani ‹› miło było cię poznać ale błędem pokochać ‹› x-men ‹› soccer ‹› swiat ‹› opisy na gg ‹› znin seks ‹› mir ‹› sex w 1 ‹› Len Taoblogi po polsku ‹› seX 16 ‹› albumu na nk ‹› wiatru ‹› koko euro spoko ‹› siostra brT ‹› miley bez majtek ‹› odziez damska ‹› marzenie ‹› my-true-face ‹› mike ‹› kod na kase do pet part ‹› zmiana hasła ‹› telefon goms ‹› termin ‹› Simple plan ‹› Hymn ‹› Agniesz i Zuzia ‹› kopdy na pet party ‹› country ‹› szablony ludzie ‹› aga kaska agula 1985 opole ‹› barwy ‹› zrobilam to z corka

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin