.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "elo", strony 16 - 30 z 1712

Elo,elo... xD Dzisiaj masakra stres mnie złapał, ale nie duży xD Dzisiaj ten cholerny test kompetencji :/ No nawet nie był trudny. Niektóre pytanie były proste, ale...

ELO .WIDZICIE JUŻ OD TYCH FIUTÓW ODSZEDŁ TEN MÓRZYN IPRZYSZEDŁ JAKIŚ OBCIACHWY KĘDZIOR:DA iten riche czy jak mu tam miał jakiś romans z jakąs porno gwiazdą polską cy...

Elo! Przepraszam że tak dawno nie pisałam,ale nie miałam neta ;-( Dziś opowiem co nieco o świętach,ale najpierw kto z kim i co z kim ;-P Babcia Ola-mama...

Elo!

Elo,elo 3,2,0. Jak widac jest to mój nowy blog. Fakt. Trochę dziwna nazwa,ale trudno. Szablon też troche ponury,ale wytrzymacie. Co...

Elo!Zapraszam na mojego drugiego bloga: www.the.sims.dwa.gra.blogasek.plOstatnio nic ciekawego się u mnie nie dzieję.A więc trochę obrazków: Jutro ciąg dalszy...

Elo!!ten blog jest o najcudowniejszych gościach na świecie LEXINGTON BRIDGE!!!dzisaj info żebyście ich poznali!!ja kocham Ephraim'a Beks'a!!

Elo all chyba juz kazdy czytal "O mnie" co nie?? Ten oto blog jest (na blog4u.pl) pierwszyb wiec bedzie mi troche trudne o sorry pisalemmo tym w opisie..srry wiem...

elo! co tam u was? dawajcie duzo komenta... i oceny grajcie i cos tam dalej...

elo all :D

Elo nuudy.. jestem z iza w biblioteceja konczę narqa pZdR heh.. narq

elo wszyskim xD zdis nareszcie sobota .... ;p fajowo.... nareszcie mozna odpoczac od tej szkoly..... :D ale przejde od razu do rzeczy...... chcialam napisac...

Elo elo po długim długim czasie dodaje notke Szablon jest zmieniony no i zmienia sie tematyka tym razem a Zwięrzętach :p;p Pozdro dla wszystkich:*

elo musze wam coś powiedzieć otuż to ostatnio zwiewałam z kumpelą z w-f i teraz musze dać do podpisania uwage mamie tak więc radze wam nie ...

KOLO ::::::::::::::: :::::::::::: :::::::: ::::: ::: : ELO :::::::::: :::::::: ::::: :: :

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..114 115

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

elo ‹› anty tarot ‹› chuda ‹› laser ‹› ice-queen ‹› k pop ‹› siostra mnie rucha filmy ‹› nogi zwlosami ‹› ostatecznie ‹› opowiadanie o Justinie Bieberze ‹› White ‹› na koniec wakacji ‹› porozmawiajmy ‹› Pamela ‹› juniwers piosenki ‹› nagie ‹› blog yaoi ‹› zdj ‹› rasy ufo ‹› fashion ‹› my life ‹› man ‹› mail ‹› sza ‹› filmu ‹› simple ‹› york ‹› bloga ‹› doda ‹› mia ‹› jeste ‹› pierwsz ‹› siostry ‹› wiecie ‹› dzieci ‹› sandra ‹› dziki ‹› sprawdzian 3 gim ‹› fajny ‹› godzina ‹› polecam ‹› final ‹› single ‹› psa ‹› muzyki ‹› szablonyna bloga ‹› mio ‹› ANNA MARIA JOPEK ‹› siostr ‹› 2011 ‹› lily potter evans ‹› maj ‹› zesp ‹› nauka ‹› masz

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin