.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "przyjazni", strony 16 - 30 z 204

-deklarujemy, iz SCHRONIENIE MEDOR z 20 miesiaca 2014 powtornie OBOWIaZUJE URZeDOWO. Wiec przemierza ledwie moja szara persone: odnies blagam wskazowke, iz calkowite...

Orzekam, iz zapoznalam/-em sie sposrod Paragrafem portalu Rossmann , zrozumialam/-em go takze obowiazuje respektowac. Aktualnie wodniacy schorowani odleglych...

Tresc Dyplomow PolkoloniiRepetytorium Macmillan Gimnazjum Chomikuj Domhttp lifeafterillness com showthre 60141 pid60141Fifa 13 Spolszczenie Komentarz Download...

czasem po miedzy mna a misia byly rozne dziwne sytulacje bylysmy najleprzymi przyjaciulkami ale misia poznala Gnieszke i wszystko zaczelo sie sypac. tego dnia...

If everything could ever feel this real forever. Wyglada na to, ze zaczynam prace. Mam nadzieje, ze bedzie ok. Planujemy poleciec do polski, kiedy wszystko sie...

Hej, hej! Tradycja to tradycja, a zgodnie z tradycja zyczenia na Cyganie musza byc. Zyczenia pisane z pozbawionej polskich znakow na klawiaturze Finlandii wiec licze...

Coś z tego wyjdzie, nie wyjdzie - nic nie wiadomo. Zaczynamy zabawę w przewlekłej Hipertrofii. Cały ten świat przelewa się w urodzaju - wiśniowo-kakaowym. Pierwsze...

zasnełabym ale nie moge tyle mysli wokol; zmeczenie walczy z checia przezywania mocniej i mocniej niesamowitosci w przyjazni, ze w oglole istnieje gdzies moja...

*** Odchodziłam z lekkim uśmiechem lecz w oczach miałam łzy, bo wiesz że w moim sercu na zawsze będziesz Ty najbardziej sie boje ze juz nie zobacze cie twe slowa...

Na pewno każda z was przeżyła ta pierwsza niezapomniana miłość, lub właśnie na nią czeka. Ja już miałam z nią doczynienia, i te chwile wspominam wspaniale, pominajac...

Nimue - niekedy Panna Nimue, względnie Panna N Ci nieco inteligentniejsi skojarzą mój nick z "Panią Jeziora" z legend arturiańskich czy też czarodziejką z "Przygód...

to proste . poprostu nie uganiaj sie za nim . skoro ci powiedzial, ze rozpierdolilas mu zycie, to znaczy, ze chce sie ciebie pozbyc, splawic cie . moze juz sie toba...

kwiaty nie zakwitną bez ciepla slonca ludzie nie moga stac sie ludzmi bez ciepla przyjazni Zaszyjmy się gdzieś daleko stąd i wymieńmy oddechami. Nie zapomnę...

Nie wiem co napisac. Tak wiem ze to dziwne ale nie wiem co napisac... W moim zyciu zaszły pewne zmiany z ktorych ogolem mowiac jestem...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

przyjazni ‹› opowiesci erotyczne ‹› teddy ‹› 2006 mariusz karolina stracona miłość ‹› tekst ‹› jastin beber ‹› nr gg justine biebera ‹› nevada ‹› gify avatary ‹› severus ‹› Sex z tata opowiadanie ‹› dinosaur king ‹› numer gg do sterlinga knijva ‹› cal ‹› true ‹› muj ‹› yea ‹› alex ‹› BED ‹› crying ‹› fake ‹› zabudowa ‹› syriusz black ‹› bad ‹› frank ‹› Moje nagie fotki ‹› opisy pod zdj ‹› justin biber ‹› bob ‹› gin ‹› nec ‹› dominika marta ch ‹› oceniam blogi ‹› siostra i ja ‹› BARBARA ‹› kushina i minato- blog ‹› Touch Me I m Going to Scream ‹› wiersz o ojcu ‹› gdzie mieszka Sterling Knight ‹› soul evans ‹› grow farm ‹› lata 90 ‹› kpiny zycia ‹› dziwny ‹› bilety na koncert ‹› fotki big time rush ‹› symbols ‹› anima ‹› znin seks ‹› ddd ‹› skype sex ‹› naruto- ‹› ADAM ASTON ‹› huntik gra ‹› rape

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin