.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "20 listopada", strony 1 - 15 z 1927

Pogoda na koniec listopada 2014Początek listopada zapowiada się bardzo pogodnie, warto więc korzystać z ciepłej, słonecznej aury. W połowie listopada nadejdzie...

Zaczęło się po 22 listopada 2001 Umarła część mnie,umarła ona,moja przyjaciółka,moja matka. Zerwałem wszystkie kontakty towarzyskie,nawet z dziewczyną-rozstaliśmy...

Eloszka. ;** Wszystkiego najlepszego Wincu. !  ;*** Dziś święto niepodległości, ale o tym to chyba każdy człowiek Polak wie. XD O 9.00 mieliśmy się spotkać w...

11 listopada 1918r. Odzyskanie przez Polskę Niepodległości Dziś mija 92 rocznica odzyskania przez Polskę Niepodległości. Każdy Polak powinien znać tę datę oraz...

A., niedawno mi się śniłeś... To był tak realny sen, że jeszcze po przebudzeniu byłam prawie, że pewna, iż to działo się naprawdę... CZy chciałabym, aby ten sen...

Prze lekcjami wszystkie dziewczyny dyskutowały kiedy się przebieramy w stroje galowe, kto jak przyszedł do szkoły i takie tam. Na polaku była oczywiście próba i...

Kurde! Jak to rodzice potrafią czasami wszystko zepsuć! A już miało być tak fajnie! 19 listopada... 21.45... Twilight, a potem New Moon...w kinie... Uhhh... i...

Na początku dzień zapowiadał się okropnie już chyba gorzej nie mógł. Mama mnie strasznie wkurzyła w domu i wogóle. Przed lekcjami odrazu wzięłam się do robienia pracy...

W niedzielę 8 listopada ruszą rozgrywki ALH na Gajowej. Również w święto 11 listopada odbędzie się mecz. No a w sobotę 14 już TRZECIA kolejka. Startujemy więc bardzo...

Jestem po obozie i po zlocie, a w głowie mam mnóstwo doświadczeń i pomysłów. Wreszcie jest internet, a więc ruszamy z notkami. Dla A. i E. ze względu na Annę...

A ja 10 listopada mam urodziny! ;D czekam na życzenia. Tak często Cię widzę Choć tak rzadko spotykam Smaku Twego nie znam Choć tak często Cię mam na końcu...

Cześć! Dzisiaj jest 11 listopada-Święto Niepoległości.Z tej okazji na moim blogu umieszczę teksty paru piosenek, tóre śpiewałam na apelu z okazji właśnie tego...

11 listopada, w najbliższą niedzielę, w naszym mieście odbędą się uroczystości upamiętniające dzień odzyskania przez Poslkę niepodległości. Spotykamy się w pełnym...

Dzień Wszystkich Świętych Od zawsze słyszymy-kochajmy ludzi.. Mieliśmy kiedyś bliskich i kochanych nie zdążyli za pędem doczesnym zapomnieliśmy o nich w wielkiej...

Ok... 4 komcie... Na sam poczatek ozynajmiej nie 0.... hmmm Co  napisać... KCB!:*] Kilka napisaków:   Hmm moja ukochana osoba! :]  Kocham...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..128 129

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin