.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "2 jaja", strony 286 - 300 z 996

Kochany Pamiętniczku! Ale jaja! Prawdopodobnie pojadę na jakiś czas na Ruś. Ale od początku, ok? Zaczęło się od tego, że na śniadaniu Ulryka, gdzieś z tym Ivanem...

Pewna londyńska firma zamieściła w prasie ogłoszenie o prace. Odpowiedziały na nie trzy osoby: Niemiec, Francuz i Hindus. Komisja przeprowadzająca rozmowę...

,,Wschód złego księżyca '' Myslalam iz zaczne wszystko od nowa od poczatku jednak chyba moj los sie...

Ojj mama mnie przylapała jak na necie czytałam jak się robi biżu na szydełku. I mam przechlapane bo mama uwielbia gadać o szydełkowani, wyszywaniu, chawtowaniu i...

Pierwszy dzień nauki za mną. Za Nami w sumie. No i co by tu... Było ok. Bardzo. Oprócz jednej rzeczy... ciało i rozum w permanentnej niezgodzie Przecież ja Go już...

Siemka. To już się w pale nie mieści! Dziś poszłam sobie do szkoły. No był zaciesz jak nie wiem co że raczyłam się wreszcie zjawić :) Powiedziałam dziś wychowawczyni...

Raz, dwa, trzy, cztery... Policz do dziesięciu, uspokój się. Będzie przecież OK, prawda? No tak czy nie? Mój (to znaczy już nie mój) facet postanowił "zmienić...

Wokół Święta, choinki, prezenty, resztki śniegu, śpiewane na milion różnych sposobów "Let it snow"... A przy ŚNiMtowym wigilijnym stole zasiadają Wasi ulubieni...

Otocjon (Otocyon megalotis), ssak zaliczany do rodziny psów (Canidae), z rzędu drapieżnych (Carnivora), zamieszkujący pustynne rejony Afryki Wschodniej i...

Otocjon (Otocyon megalotis), ssak zaliczany do rodziny psów (Canidae), z rzędu drapieżnych (Carnivora), zamieszkujący pustynne rejony Afryki Wschodniej i...

Otocjon (Otocyon megalotis) - gatunek drapieżnego ssaka z rodziny psowatych, jedyny przedstawiciel rodzaju Otocyon. Opis [edytuj] Ma charakterystyczną sylwetkę:...

Ah ah ah ah, coz za hm, dzien - bywalo gorzej, ale lepiej rowniez;) francuski: kolejny temat (zawody - nie, nie milosne, w sensie praca, robota) - dalabym sobie...

Julka z Dannym weszli do studia. - O fortepian. - Toma, ale nie krepuj się. - Nie będzie zły? - A widzisz go gdzieś? – Julka usiadła i wybiła...

Wesołego Mikołaja co ma całkiem zdrowe jaja :) Dużo łakoci i słodkości w tym dniu radości Na mikołajki dla wszystkich odwiedzających :) Pozdrawiam...

hej . wygoniłam brata z laptopa, żeby notkę napisać, więc muszę się strzeszczac, bo już coś marudzi . xd wczoraj na wf grałyśmy w hokeja . fajnie, mogłam się wyżyć...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

2 jaja ‹› horror ‹› porno ‹› cicago fantastic band ‹› mati ‹› 16 latka nago zdjecia ‹› william ‹› numer justina bieber ‹› mouse ‹› naruto- ‹› sylwia grzeszczak ‹› dir ‹› xxx ‹› katy perry ‹› wierszyki ‹› ana ‹› proste ‹› Dolls ‹› seth clearwater ‹› ruchanie matki ‹› emaa nago bez cenzury ‹› street art ‹› maska twarzy ‹› kontakt ‹› islam ‹› stardoll gomez ‹› man ‹› kitchen ‹› 14 latki cipki ‹› link ‹› Adam ‹› top ‹› chorwacja ‹› 14stki nago ‹› ssij ‹› pro ‹› chu ‹› mp3 ‹› usta ‹› szpital ‹› o lesie ‹› rysowanie ‹› pomoc-dlaroksanki ‹› sasusaku high school ‹› 14-letnie cipki ‹› pisz ‹› MRS ‹› virus ‹› euro ‹› city ‹› odd ‹› mais ‹› odie ‹› angel ‹› selena spice wymiary

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin