.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Smieszne", strony 286 - 300 z 568

Czasem lubię pomarudzić, lubię... Zdenerwować kogoś, Powykrzywiać się do ludzi, lubię... Poobgryzać paznokcie, lubię... Kopnąć kamień na ulicy, Z...

wczoraj byłam z tata na zakupach!!=).musze przyznac,ze bylo fajnie!! kupilam sobie nowe ciapy,ale smieszne ,bo takie pluszowe trampki:).ostatnio jeszcze gralismy...

Nareszcie dojechałyśmy :) Weszłysmy do domu jak zwykle mama zaczeła wszystko sprzatac i wycierac kurze(no tak cała mama) Poszłam na góre do mojego pokuju. bardzo mi...

      No więc tak: * rozwalił mi sie komp :( na szczescie juz mam nowego :DD *schudłam 2 kg!! xD * straaasznie sie za wami stesknilam ;]...

To była wczesna jesień A może była późna Jesiennych deszczowych dni I tak przecież nikt nie rozróżnia Zamykam oczy i spuszczam głowę Gdy widzę Ciebie...

Dziecko pod jakims blokiem - mamaaaaaaa!- maammmmmaa!- coo?- a Michał mnie ciągnie za nogę, mogę mu przyjebać??Pewnego, słonecznego dnia będąc w sklepie zauważyłem że...

No hej!! Więc postanowiłam ruszyć dupę i wstawić z dawna NIEoczekiwaną notkę ^^" Więc miłego czytania ^^ ~*~*~*~*~*~*~*~ Ajć... Wstałam.. Jakas nie wyspana...

Hejj wsZystkiM :** Dzisiejszy dzien byl odjazdowy xd. Rano poszlam z Cleo (KaŚ dla nie wtajemniczonych, to jest ksywka nie dawno wprowadzona,z filmu H2O, ja to...

jestem roza... mam dziewietnascie lat... i chodz moje imie moze wydawac sie smieszne, ja je lubie... przeciez w koncu roza to najpiekniejszy kwiat... tylko,...

Ajć... Wstałam.. Jakas nie wyspana jestem.. Boję się spojżeć w lustro o.O Raz się zyje... To co zobaczyłam przyprawiło mnie o zawał... Oczy podkrążone jak nie wiem,...

wlasciwie to ostatnio za duzo sie dzieje... moja "przyjaciolka" przez koncert kase i chlopaka co chwila robila obrazona mine i nic powiedziec nie mozna bylo, i...

No tak. Po ostatniej naszej rozmowie.. ktora wygladala tak.. ...? (16-07-2008 12:46) Hej... PaTu (16-07-2008 12:47) hey...:) ...? (16-07-2008 12:47) Jak...

czesc czesc czolem oczy w rosole ;pppp pisze dzis znowu powiem wam jakie ciekawe kawwaaly powiedziala mi przyjaciolka ;ddddd ''niewazny czy jest siem dziewczynom czy...

No wiec... wczoraj nic juz nie zdazylam napisac, poniewaz wrocilam do domu o 20, moi starzy gdzies pojechali, a do mnie przyszedl chlopak. hmm.. Wczesniej czasu...

mam tego dosc, kolejny raz dovhodze do wniosku ze tak naprawde oboje jestesmy z innej planety nie rozumiemy sie nie pazujem y do siebie. ja jesem inna,mam inne...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin