.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "anita", strony 286 - 300 z 383

Natasza Hej! Fajnie, że jest o 1 komentarz więcej niż ostatnio, tak trzymać!!! Pewnie zauważyliście, że dodaliśmy kilka nowych blogów do ulubionych, niektórych nie...

CZEść!Mam na imię anita.mam 11 lat oświadczam że będzie to blog o muzyce zagranicznej , i nie tylko.notki będą zamieszczane często.wystąpią tu zespoły takie...

CZEść!Mam na imię anita.mam 11 lat oświadczam że będzie to blog o muzyce zagranicznej , i nie tylko.notki będą zamieszczane często.wystąpią tu zespoły takie...

CZEść!Mam na imię anita.mam 11 lat oświadczam że będzie to blog o muzyce zagranicznej , i nie tylko.notki będą zamieszczane często.wystąpią tu zespoły takie...

Nie opadły jeszcze emocje po przyjeździe z Ukrainy, a już nadarzyła się okazja do kolejnej wyprawy, tym razem nad Morze Bałtyckie. Przygotowania były krótkie -...

Cześć wam wszystkim :) W sumie z Brenna wróciłam już 1 :D a notkę piszę eee 8 :D no ładnie się opusciam :) Na wakacjach jak na wakacjach czasem, fajnie czasem...

Wstałam umyłam sie i zeszłam na dół.Yoh'a już od godziny nie było ,na całe szczęście zostawił mi śniadanie.szybko zjadłam i wyszłam poznawać miasto.Szwędałam się po...

Witam Wszystkich Serdecznie Z powodu wyjazdu na urlop nastąpią przez jakiś czas pewne zmiany. Poniżej podam strone Naszego Forum na którym jest założony specjalny...

Witajcie! Blog o koniach którymi zajmuję się lub na których jeżdżę. Jazda konna to moje hobby a przebywanie z końmi to pasja... Piękne zwierzęta wywołują we mnie...

Hejo jestem Anita i mam 12 lat. Od niedawna(bo od przedwczoraj) jestem fanką Hilary Duff. Od tego czasu umiem na pamięć piosenkę Come Clean. I już nic więcej o mnie...

Moje kolejne opowiadanie... Nie powiem, o czym ;P--------------------------------------------------------------------------------------- Artura poznałam na ...

Heyka jestem Anita i będę tutaj pisała zmyślone opowiadanie o Tokio Hotel. Mam nadzieję i jeśli czas na to pozwoli napiszę dziś first odcinek Pozdro

Natasza Witajcie! Jesteśmy zadowolone z tych 11 komentarzy, chociaż nie pobiliście wcześniejszego rekordu. Przez pewien czas może długo nie być nowej notki, ponieważ...

Elo. Ok., już nie można głosować!!! Teraz wyniki głosowania: 1.  http://www.girl-13.blogasek.pl/  = 81 2.  http://puma04.blogasek.pl/  = 2 3....

Z bloga mojej kochanej kuzyneczki Ani:     10 PrZyKaZań nAsToLaTa xD1. Nie Będziesz Się Wymykał Z Domu Gdy Rodzice Zasną(PO JAKĄ CHOLERĘ CZEKAĆ AŻ...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin