.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "baciary - hej kawalerowie", strony 286 - 300 z 10567

Hej. to moja pierwsza notka. jeszcze się trochę nie łapię na tym blogu.....może później będzie lepiej. zapraszam do komentowania

Hej patafiany Jak tam weekendzie Ja się sarzyłam jak te jajka na patelni z ,,Biedronki” Oczywiście co miesiąc będzie organizowana taka ,,help...

Hej Wam! Bardzo dawno nie pisałam, przepraszam:( Ale jest bardzo malutko komci z prośbami! A nawet wogóle nie ma komci z prośbami:( I co teraz mam wam pisać? Jak nikt...

Hej... Dzisiejszy dzień jak narazie jest okrooooopnie nudny.... Nawet ( jak narazie ) nie ma o czym pisać  Jak myśle, ze już za niecałe dwa dni do budy to rzygac...

Hej wszystkim!To już jest mój któryś blog z kolei,ale jeszzce nigdy nie zakładałam bloga na blog4u.No więc to będzie blog o muzyce,raczej no i może jeszcze czasami...

HEJ

hej to moja pierwsza notka...hmm mam jeszcze bloga na onecie zajżyjxcie i dajcie komcia ww.madziulka-czyli-ja.blog.onet.pl hmm cio tu pisać nie wiem jak czesto bede...

Hej. Będę tutaj dodawał spisy odcinków, zdjęcia itp. Jutro coś dodam. Narka

hej hej test

..... nasz blog ..ocenki blogowna mylogu PIERWSZE WRAŻENIE :hej fajne .. pierwszy raz widze blog o mandze ale naprade fajne .. widac ..juz ze bedzie ciekawie...

Hej wczoaj byłam na lekcji śpiewu (chodze już jakieś pół roku ^^) no i w czerwcu będę miała szanse się wykazać ^^ nie licze na jakąś główną nagrodę oj na pewno nie...

 Hej  Mamy na imie Klaudia i Kinga. Chodzimy do tyjsamej klasy i mamy po 13 lat. Jesteśmy najlepszymi kumpelami  . Mamy nadzieje, że spodoba wam się...

Hej:) Mam na imię Ewa i mam 14 lat. Chodzę do I klasy gimnazjum:P Interesuję się zwierzakami, muzyką, filmami, no i lubię blogi, lecz chora jestem jak nie ma komci...

Hej! Witam wszystkich na moim świeżo założonym blogu;) Praktycznie to po raz pierwszy założyłam bloga na serwerze 'blogas' Zazwyczaj zakładałam na...

hej dawno pisalam bo neta nie mialam a teraz juz mam wiec pisze mam nowy nr teleeonu jak ktos chce to dostanie no gg moj nr 9091089 prosze zerkajcie juz na mojego...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin