.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzi", strony 286 - 300 z 31422

siemqa!! Co u was słychać?? Czemu nikt nie komcia i nie wchodzi na bloga? Co? Jestem smutna :( Za to poszczuje was moją ekipą : niezła ekipa co? dobraliśmy się...

Dziś wstałam jak na mnie nawet wcześnie :) znaczy się o 10:45, była dzisiaj supper pogoda :] więc tata wyciągnął mnie rowerem do sklepu (ja tak nie nawidze mojego...

Dziś napisze teksty piosenek Blog 27 bo nie ma żadnych ciekawych newsów :/ "Hey boy" Hey boy get your ass up Move boy we put the clock on you boy you can't...

Dziœ wspaniały dzień odwiedziny rodzinki potem Dorcia a na dokładkę przyszła moja misia ze swojš misiš ale fajniutko było. Nie wiedziałem że Aleksander był ale to...

"Powiew świeżości ze stron Bakersfield" Jeśli mielibyśmy szukać 3 najbardziej wpływowych zespołów rockowych w latach 90. to z całą pewnością KoRn znalazłby się...

Witam. dawno nic nie pisałem niewiem dlaczego, no ale to przecież nieważne...Wczoraj wieczur byłem u ... i było bardzo Fajnie, szkoda tylko że tak krótko i że nie...

Siemka...Ostatnio sie same zaskakujące żeczy dzieją, ale i to sie też troszke wszystko komplikuje, ale może nie będzie aż tak źle. Co sie teraz znowu stało też wam...

-zima mnie dobiła -wszystko dupa -mam zdjęcie takie z osiemnastego -w kościele ksiądz dzisiaj powiedział "jaka wiara taka ofiara"... nie mam pytań -ściana Marzec...

Jak co dzień dodoaje porcje humoru, tym razem pokaże wam jak robi/dzi sie dziecko:P I kącik Chucka Norrisa: Chuck Norris uczył Mandarynę śpiewać....

Już jutro bądź dziś mam zamiar dodać pierwszy tekst piosenki.Będzie do piosenka Pussycat Dolls "Beep".Postaram się także dołączyć do tekstu tłumaczenie.

Już dziś o 14:30 na Old Trafford wybiegną jedenastki Manchesteru United i Newcastle United, by rozegrać spotkanie w ramach 29 kolejki Premiership. Ekipa prowadzona...

dziś dzień zakochanych(14 luty) to wspaniały dzień do dawania najlepszym osbom prezętów.(i ja sam kupiłem misia) komętuj i wypowiedz sie o nowej notce dzięki...

smutek, pod uśmiechem piękne, zapłakane oczy dziś szczerość jest grzechem pokaż że potrafisz mnie zaskoczyć zostań gdy inni się odwrócą bądź gdy nie będę Cię...

Niesienie ze sobą codziennych rzeczy jest czymś, czego kobieta nigdy by nie zawiodła. Kiedy próbujesz sprawdzić jej rzeczy, ona zawsze ma wszystko przygotowane i...

31.01.2020r. Piątek 21- 15 Skrzetusko - Karłowicza    BDG TEAM - MARTECH    Kiedyś toczyliśmy zacięte i zwycięskie boje z tą ekipą - dziś to...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

dzi ‹› krzyk ‹› lato opisy ‹› szkic justin biber ‹› robilam loda bratu ‹› true blood ‹› numer dzastina ‹› cristiano ronaldo ‹› samotna ‹› zdrada kontrolowana ‹› naruto sex opowiadania ‹› sex z nauczycielem opowiadania ‹› pink orgazm ‹› sex kobiet ze zwierzętami ‹› Zrobiłam loda bratu ‹› gdybym ‹› mikki ‹› sims ‹› 14 latka de ‹› pokazac ‹› pro ‹› tape ‹› Jamal po drugiej stronie lustr ‹› elo ‹› chicago fantastic band ‹› pablo ‹› newsy-Justin ‹› bella i jasper love ‹› piegie kessler ‹› book ‹› icy tower kody ‹› cover ‹› super ‹› Dama ‹› stan ‹› w akatsuki ‹› bmw ‹› kody pet party ‹› Tonight ‹› mamie ‹› ada sieradz ‹› facet ‹› mama i corka ‹› belgii ‹› zaproszenia ‹› brown ‹› OPISY NA NK-TALK ‹› under my skin ‹› mama jest dobra ‹› itachi x sakura ‹› ostry ‹› doda ‹› Joanna ‹› Dark Sewer Escape ‹› gazette opowiadanie

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin