.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "psychika", strony 286 - 300 z 382

Wczoraj kryzys. Dosyć duży. Było ciężko, ale teraz jest już w miarę dobrze. Psychika mi siada pod naciskiem tej pieprzonej szkoły. "Jak skończycie tą szkołę, to...

...mnie rozpierają. Z mej skorupy próbują sie wydostac, długo tłumione uczucia. MUszę sie trzymac. Musze dać radę. Ale moja psychika jest juz naprawde...

Mam świadomość tego, że nie jestem jedyną osobą na świecie, która popadła w tak głębokie rozterki wewnętrzne z powodu miłości do drugiej osoby. A na pewno są ludzie,...

1. Bądź sobą - postaw na naturalność. Męska psychika jest nieskomplikowana. To błąd, jeśli kobieta traktuje swojego mężczyznę jak kogoś groźnego, oceniającego....

Dzisiejszy dzień był chyba najgorszy z wszystkich w które wypełnione były wspomnieniami po brzegi. Czułam smutek który delikatnie oplatał moje ręce czarną mgłą która...

Hatake Kakashi Wiek: 27 Urodziny: 15 Września Wioska: Konoha-Gakure Ranga: Jounin Grupa krwi: 0 Wzrost: 181 cm Waga: 67.5 kg Specjalne techniki: Chidori...

Rozpoczęłam drugą klasę... hymmm, już wiem,że łatwo nie będzie, ale cóż... bez papierka nigdzie nie zajdę :) Przed chwilą oglądałam sobie "Świadka Koronnego"...

-Nareszcie skończy się moje cierpienie.. -wyszeptała czarnowłosa dziewczyna. Stała na szczycie jednego z wieżowców Nowego Jorku z zamiarem skoczenia w dół. Na...

Ponieważ panna Julia nie wybrała typu oceny, to ja tak dla odmiany ocenię ją szablonowo. Obawiałam się, że moja odporna dotąd psychika nie sprosta temu blogowi,...

 Siemka:* Dzis sa moje imieninki i jestem HAPPY Ale dzis zaczyna sie dzien jest dopiero 6:40 a ja ide jescze do okulisty a moj wojek jedzie dzisaj do...

nowy rok... no to po sylwestrze... oj porobiło się ;p dziwne rzeczy się dzieją, gdy człowiek wypije trochę za dużo ;p nowe utarczki z matką, znów wysiada mi...

Siedzę sobie właśnie przed tym cholernym komputerem i wpierdzielam zupkę chińską o smaku krewetkowym - pikantna - oczywiście produkowana w Radomiu. Ale mniejsza -...

Tekst pogrubionyNo i co dochodzi godzina 1 w nocy. Podpiłem się w Giżycku na imprezie puściłem hajs który był przeznaczonuy na inny cel. Jest mi słabo jestem zły na...

Zastanawiam się i jakoś nie mogę sobie tego wytłumaczyć, dlaczego jak ktoś jest zły, coś mu w życiu nie wychodzi to wyżywa się na kimś. Tym kimś przeważnie jestem...

Na początku tamtego tygodnia strasznie sie nudziłam. Kilka dni z rzędu przesiedziałam na kompie. Grałam tradycyjnie w tysiąca, słuchałam muzy i w końcu zrobiłam...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin