.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "reggae", strony 286 - 300 z 361

Masakra.. dzis totalny hardcore xP. Siadełko totalne xD. Em i A. wkrecili mnie na reggae oO. Dziwne.. ale Vavamuffin jest fane xPPP... " Kiedy juz z kokainy zrobiony...

ekhem, ekhem... jak widzicie jest to pierwszy blog z serii Miss Murder's and Punky's Blog... być może na tym się nie skończy xD no to może conieco o Nas? dopsz... a...

zaraz się jebne...napisalam czesc notki to sie skasowalo!!!Kurwa jego mac! Juz nie wiem o czym pisalam!a tak że sie ropadlam teraz wewnetrznie calkowicie!Mam w...

Daruje sobie PcD... i napisze o Rihannie Rihanna - (właściwie Robyn Rihanna Fenty urodzona 20 lutego 1988) jest amerykańską wokalistką pop i R&B, z pochodzenia...

Rihanna, właściwie Robyn Rihanna Fenty (ur. 20 lutego 1988 roku w St. Michael), to amerykańska wokalistka R&B i pop pochodząca z Barbadosu. Rihanna zadebiutowała...

Szykuje się zmiana szablonu, gdyż ten jest taki jakiś prowizoryczny. I ostrzegam może dojść do zmian w regulaminie. Szykujemy dla was bardzo ciekawą propozycję -...

Kolejna gwiazda . Tym razem Rihanna . Rihanna, właściwie Robyn Rihanna Fenty (ur. 20 lutego 1988 roku w St. Michael), to amerykańska wokalistka R&B pochodząca z...

juwenalia w lublinie. bardzo fajnie. Zabili Mi Żółwia oraz Indios Bravos zwłaszcza. bardzo pozytywnie, mnóstwo znajomych. świetnie było. no i bez samodestrukcji, bez...

juz tuz tuz JUWENALIA !! szczegóły na: www.juvenalia.org a ja tu po krotce : 16 maj-rock BILETY 5pln przedsprzedaż - 7 pln w dniu koncertu...

Witam. Jestem Marta. Mam 1,2,3,4... tak, mam czternaście lat! Uwielbiam słuchać muzyki (industrial, dark elctro, gothic, reggae, ska, grunge, metal, black metal,...

Hahaha wrocilam od tej nieszczesnej babci:) i jest fajosko:) I zobaczylam w gazecie ze Reggae festival bedzie w koszrach nadal u nas:) haha jak fajnie:) I bedzie...

Siem... No więc mamy kwiecień (a raczej jego koniec). Świeci słońce. Dzieci sie bawią. Ptaszki ćwierkają wesoło. Ja, wyszłam ze szpitala... No właśnie, wyszłam i...

Powstanie punk rocka: Pierwsze zespoły punkowe pojawiły się w połowie lat 70. w trzech różnych zakątkach świata: The Ramones, Television, Talking Heads, Blondie,...

Jeśli już tu zajrzałeś skomentuj moje notki!!!!! Bardzo, bardzo, bardzo prosze:) Moje życie jest kolorowo -czarno białe Krótko - długie...

Coś się stało. ;D pokolorowało mój świat ;] ślońce... kolory ;D pozitiv nius. reggae luz. ;D omg. ;D odwaliło mi ;D a teraz czekam na księcia z bajki ;D lol2...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin