.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 3061 - 3075 z 3207

PAre ostatnich dni... bylo wyjebanych! dzien dziecka spedzilam z caly gangiem + 1 boy ;) bylismy w zoo, w mani i wogole wypasiscie!! a dzis wyladowalam w szpitalku...

Cześć Kochani! Chciałabym dla was zorganizować konkurs:)Konkurs będzie polegał na tym: : wyślijcie e-mail na moa.wjo@vp.pl o treści konkurs.moa.wjo dostaniecie...

Po filmie Gucio zaproponował abyśmy zagrali w karty. -Ej nudzi mnie to- powiedziałam -Mnie też- przytaknął Gucio -No to zagrajmy na rozbieranego!- zaproponowała...

W nocy zaczął mi fon bzykać. -Słucham?- zaczęłam zaspana -Siemasz laska, tu Gustav -O Gucio, co chcesz o tej porze? -Sorki, ale nie wiesz co się dzieje z...

Najnowsza kolekcja VIVY to zbiór hitów, które gościły na najwyższych miejscach list przebojów nie tylko w stacji muzycznej VIVA. „Zwolennicy polskiej sceny...

SieMa! Dziś mam do zaoferowania wam piosenke Beep Pussycat Dolls(ft.Wil.I.Am)!Nie będę się rozpisywać więc oto tekst: Ha, ha-ha, ha-ha Ha, ha-ha, ha Ha-ha,...

Heej po długiej przerwie!!! Nareszcie mam naprawiony komputer! Zainstalowałam sobie Java itp. itd. no i wszyściutko działa! Ooch! Mam wam tyle rzyczy do napisania!...

No.. To tydzien minal a w nim Nic ciekawego. W szkole juz oceny sie wystawia to spokoj z nauka. W czwartek mialam mile zdarzenie i ciekawe... Fajnie bylo......

Pierwsza notatka. No cóż trzeba coś napisać. Właśnie moja dziewczyna napisała mi na gg że mnie kocha, w tle gra KoRn więc cóż chcieć więcej od życia? :). Czas iść...

Od dziś wierzę w anioła stróża... Bo dziś takiego spotkałam... Zjawił się z nikąd, powiedział kilka prawd,które powtarzają mi inni, ale dopiero gdy usłyszałam to od...

''Uh la la la'' Uh la la la la la la La la la la la la la la ref:Uh la la la I love you baby Uh la la la la stay with me Uh la la la I...

Hey boy: Uh la la la: Wid out ya: Jak chcecie jakies filmiki to mowcie... moze znajde tylko w komentach piszcie jakie ;)

najpierw kieruje słowa do anty fanów którzy wchodzom na mojego bloga!!!!!niestety ten blog jest przeznaczony dla fanów ,wasze komenty mam w DUPIE!!!!!!!!!!!!FUCK...

Siemka:) Jestem dzisiaj nawet w dobrym hoomorze... Nie wiem dlaczego, bo jutro wybieram się do dentisty;) Przypomniała mi się piosenka Ema - Shake that ass:*:* I love...

St. Anger Saint Anger 'round my neck Saint Anger 'round my neck He never gets respect Saint Anger 'round my neck (You flush it out, you flush it out)...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin