.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 3121 - 3135 z 3204

Jak widac usunelam czesc notek ze zdjeciami no ale coz musialam. Niestety musialam takze usunac komcie:( Prosze wpisujcie sie i podawajcie swoje stronki a zamieszcze...

-Mary mozesz sie pospieszyc za chwile musimy byc na probie a Ty nadal siedzisz w tej lazience-krzyczala Anija -Juz ide boshe czy czlowiek nie moze posiedziec w...

It's hard to be a Jew on Christmas My friends won't let me join in any games And I can't sing Christmas songs or decorate a Christmas tree or leave water out for...

Sorki że tak długo nie pisałam. Trochę mi sie chce śmiac od tych niby dziewczyn z B27, które uwarzają że są Alą i Tolą hehe....... piszą że założyły bloga bo na ich...

Pada deszcz - tak już było wczoraj "Znowu Ty" - to są twoje słowa W moich snach - nic się nie zmieniło Dzień jak dzień - tak już przecież było Nie chcę wiedzieć...

Siemka ziomki :PPP zaraz mykam na dance party(tańce towarzyskie) :PP no so , ucze siem :) Teraz gadam na gg. z Kucusiem i wysłayśmy Energiemu smsa czy ma jush gg.na...

Napewno każdy z was słyszał już o koncertach Tokio Hotel na których dwa rozpuszczone dzieciaki o wdzięcznej nazwie blog 27 występują jako "support". Też mi...

Co za pojebany tydzien;/..aż mnie kurwica bierze na samą myśl Dzisiaj to juz wogole myslalam że mnie chuj strzeliWszystkie dziewczyny się cholernie zmieniły może nie...

Rusza nowa sonda ! Oto pytanie : Jaką piosenkę uważacie za najlepszy debiut a)"Rette Mich - Tokio Hotel b)"Beep" - Pussycat Dolls c)"My humps" - Black Eyed...

Minęło kilka piosenek...nagle usłyszałam moją ukochaną piosenke Sum 41 - Pieces. Oparłam głowe na stoliku i zamknęłam oczy wsłuchując sie w piosenke. Leżałam,...

Siema, tutaj Andrea, już dawno nie pisałam, nie? Wcześniejsze notki, poza początkowymi były od Marty. Dzisiaj dodam wam coś z gazety ,, Fakt'', który mimo, że napisał...

Anywhere but here When I'm in a crowd Or on an island by myself Silent or too loud Wishing I was somewhere else And I can't believe You hit me fast and...

Blog 27 - polski zespół muzyczny składający się z dwóch dziewczyn: Toli Szlagowskiej i Alicji Boratyn, które urodziły się tego samego dnia - 27 listopada 1992 r....

border="0">Wraz z moimi trzema kumpelami założyłyśmy zespół rock'owy Ja gram na gitarze elektrycznej, Sabina na gitarze basowej, Pati na perkusji, a Gandzia śpiewa....

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin