.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Rodzinka", strony 301 - 315 z 583

Rodzinka w składzie: mama, tata, i 5 dzieci zamieszkali w pewnym domu. Ludzie mówili, że w tym domu straszy. Oni się nie przejęli tym. W domu nie było nic prócz...

Siemka ALE wczoraj byłó supcio na siatencji...;d;d chciaz tak w zasadzie to jej nie bylo latałyśmy sobie po całej, ciemnej hali i nikt na nas uwagi nie...

W pewnym domu żyła sobie rodzinka:rodzice i chłopiec. Rodzice postanowili wybrać się do sąsiadów w gości,tak że chłopiec został sam w domu nudziło mu się bo...

Kolejna straszna historia...   Nowe straszne historie...     Monster House   Pewnego dnia, miła rodzinka przeprowadzała się do nowego...

Wszyscy w rodzinie mnie uważniają za najgrzeczniejszą!!! Nie wiem sama dlaczego!!! Może dlatego że moja mama nie miła ze mną żadnych problemów!!! No ale mniejsza z...

Heh, jak miło. Jutro wraca moja matka z trzytygodniowego wyjazdu do Londynu. Jupi, wreszcie cały dom nie będzie na mojej głowie. No tak, tylko potem idzie na...

Piszę sobie z Jimmim:)) Może coś z tego wyjdzie:) ale rodzinka ma do niego wonty:(( chciałabym choć raz żeby mi się udało...:((( może jutro się spotkamy:)))mam...

Przepraszam za krótką przerwę ale moja przyjechała do nas moja rodzinka i nie miałam czasu na prowadzenie bloga. Ale teraz powracam i oceniam tego bloga....

Ehh powiem Wam,ze z dnia na dzien coraz bardziej przekonauje sie jakie Zycie nam niespodzianki daje . . . Mama mi dosyc czesto mowila:,,Nie planuj nic na dalsza...

moja zła passsa zaczeła sie w czwartek.. kolejne dni stawały sie coraz gorsze... pdaka w czwartek wieczorem umówilamsie z wodzikiem na piwo wieczorem i w tym...

Zwróć swą twarz ku słońcu, a cień zostanie w tyle. Tak tak... ;) Tak jest :) I to jest moje motto życiowe. Od nie dawna zrozumiałam ten prosty fakt: Chcesz być...

Siemka! Niedawno pisałam, lecz nazbierało się dużooo zdjęć. Między innymi z nowego filmu 'Greta'. Mam nadzieję, że Wam się spodoba! Komentujcie, bo coś cieńko z tymi...

Moja szanowna rodzinka nawet nie uprzedziła moich rodziców o swoim przyjeździe.... Kuźwa.... Moi rodzice są tak wpienieni, że masakra....

Dziś już 3 z kolei część ze strasznymi opowiadaniami. Miłego czytaniaaa    Fast Food:          Pewnego...

Czesc!! ''Zyly sa jakby wieksze, Serce szybciej papuje krew, Rece sie trzesa, Pulsuja mi zyly, W glowie sie keci, Zyletka w mej rece, Po twarzy obficie...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin