.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 301 - 315 z 1119

Tekst , który znajduje się poniżej jest próbą zabicia nudy i okiełznania moich myśli na ćwiczeniach z genetyki . A tak naprawdę nie słuchałem w ogóle co się działo na...

Tytuł taki z dupy wzięty, ale akuratnie słucham U2, a nie miałam żadnego pomysłu. No ale niech już tak zostanie. Miałam już dzisiaj pobiegać sobie na bieżni...

I dupa. Jak dobrze by się nie chciało, zawsze wychodzi i bagno i gnój i porażka. Najlepiej rzucić wszystko i się upić. Szczęśliwi z zaskórniakami...

No więc... nie zaczyna się zdania od "no więc" Nie bądź za mądry --'. Cioci Marien odpierdzieliło i założyła Chyba raczej odnowiła Niech ci będzie xP I...

Emilia ma problem. Polega on na tym ze nie umiem sie ogarnac. Chce czegos, ale jest taki moment ze juz tego nie chce. Cholera od 5 lat prosilam o bilet na...

O.K., pierwszy rozdział Sądu Ostatecznego ukończony. Z tego miejsca pragnę gorąco przeprosić Avadovego za to, że... jak to przeczytasz, to dobrze będziesz wiedział,...

I minęły 3 tygodnie jak jeden durny weekend. Nienawidzę tego stanu w jakim teraz jestem. Jestem wkurwiona bo czas tak szybko leci, a ja nadal sama!! Rozpamiętuje...

Cóż, jeśli to kogoś zainteresuje to powiem, że we wtorek, 16 lutego miałam urodziny. ^^ Zła Misteria, wraz z K. i moją siostra kazali włożyć mi cholerną...

Czuję się jakbym była częścią jakiejś głupiej gry. Aż chciałoby się rzec znowu. Odkryłam parę niewygodnych dla mojej psychiki faktów i cóż. Jestem wściekła. Szczerze...

Dupa z gitary, wole zbierać kasę na inna rzecz. Albowiem na koncert GREEN DAY! Tak! Przyjeżdżają do Szwecji 5 czerwca i ja tam będę! Matko, nie mogę w to uwierzyć, a...

Analizy część druga. Bohaterka przechodzi metamorfozę jak, nie przymierzając, Gustaw z "Dziadów" i okaże się miksem kilku ras. Miłego czytania! Analizowała: Miss...

Znów się spóźniam. Zamierzam coś napisać od tygodnia ale to nie ma internetu to nie mam czasu. Więc teraz. Takie walentynki... Święto miłości a ja ich i tak nie...

Odzyskałam telefon, a co za tym idzie cianki. Są one z 22 lipca i po upływie dość dłuższego czasu stwierdzam, że są one wręcz żałosne, ale dodaję, bo chcę je...

dobrywieczor. zazwyczaj wieczór bedzie czasem w ktorym powstawac beda zapiski w sumie nie wiem co to ma za znczenie gdyz i tak jest data i czas zapisu,zreszta... ale...

Dobraaa. Na walentynki dostałam dezodorant. Poważnie. Od kolegi. Który jest gejem. Już nie pamiętam kiedy ostatnio sama kupiłam sobie dezodorant. O co w tym chodzi?...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin