.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 301 - 315 z 345

Dla Niego.. Wstaje rano..jeszcze mgla nie uniosla sie wystarczjaco ku gorze bym mogla cie zobaczyc... Cierpie...bo mysle ze moze juz nigdy cie nie ujrze... Mgla...

no i stalo sie, wczoraj siedzac poznym wieczorem mamemu w lesie w reku trzymajac belta uswiadomilem sobie ze juz gorzej byc nie moze (chyba...) i trzeba cos z tym...

Tak dokladnie mam brata :) I bez głupich pytań, kiedy moja mama urodzila :) Mam nowego, tzn. drugiego brata :) Przybranego :) Nie adoptowanego :D :) Bo ustalilismy z...

nastepna nocie pisze,poniewaz dzis sa moje imieninki.Duzo osob nawet nie wiedzialo ale ja sie tym nie przejumuje bo dlamnie to tylko sa glupie imienieny.nigdzy nie...

CZasem sobie spaceruje i jest mi troche smutno bo kiedys spacerowalam z kolezankami a teraz tak jakos sie zlozylo ze zostalam sama ale moze to sie jeszc3e zmieni.W...

Przyjechał. Ona szła pod prysznic, kiedy zadzwonił. Przeprosił. Przepraszał wiele razy. Tłumaczył, że zazdrość, że zły dzień, że glupie myśli, że gorycz, bo myślał,...

Ja tez mowie ci dziendobry! Jak sie spalo?? Eh dzisiaj juz 1 lipca. Ciesze sie! Ja chyba tym gimnazjum za bardzo przejmuje bo mi rozne rzeczy glupie sie snily. Np ze...

Wypisze w punktach co sie ostatnio wydarzyło: 23 Czerwca zakonczenia roku szkolenego , koniec z zakuwaniem do szkoły przez ostatnie miesiace było u mnie naprwde...

Moze tak na poczatek!!! pisze tego bloga,bo moze to pozwoli mi wyladowac swoje emocje... te dobra i te zle;/ Jest KTOS na ktorego mam "faze" tak jest od okraglego...

Rysowałem nasze plany, wielka miłość była we mnie chciałbym żyć lecz to boli, odpuszcze sobie , tak wole Wybacz prosze, tak jest lepiej, czas już zabrał tamte...

WITAMY NA PIERSZYM OFICJALNY BLOGU. NA NASZYM BLOGU BEDZIEMY OPISYWAC RZECZY TKORE SA GLUPIE NIEDOROZWINIETY A TAKZE KTORE NAM SIE NIE PODOBAJA I O KTORYCH WARTO...

Wreszcie pojedziemy na ta durna zielona szkole ,bo wreszcie raczylo sie naszemu wychowacy cos zrobic na ten temat...:/No i jedziemy ,ale nawet on nie jedzie z nami bo...

dzis mnie naszlo na pisanie wiec wam cos opowiem. sotatnio chyba w czwartek dowiedziałam sie ze dwie dziewczyny z mojeju szkoly sie lały na podworko mojej kumpeli....

hm...dawno nie pisalam...a to chyba dl;atego ze nie chce mi sie;)jakos tak nie mam na nic ochoty..juz myslalam ze bedzie cieplutko a tu masz...wieje, pada...i wogole...

wyszłam z M. na fajeczka na chwilke pogadac.. i spotkałam krzysia..mojego kochanego małego krzysia. boooze, sto lat go nie widziałam..alez to były fajne czasy, jak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin